Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(241)
Forma i typ
Książki
(240)
Poradniki i przewodniki
(81)
Publikacje fachowe
(80)
Publikacje naukowe
(69)
Publikacje dydaktyczne
(49)
Publikacje popularnonaukowe
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(17)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(175)
tylko na miejscu
(53)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(2)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(196)
Filia nr 13 Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Dział Muzyczny
(1)
Centrala Czytelnia
(53)
Autor
Sałbut Bartosz
(5)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Lipa Michał
(3)
Zieleniewski Jan (1901-1973)
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Bloch Michał
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kowalik Renata
(2)
Kozak Robert (1964- )
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Mitura Elżbieta
(2)
Niemczyk Andrzej (1944-2016)
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Roam Dan
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sinek Simon
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Zawiła Anna
(2)
Żórawski Tadeusz
(2)
Aaron Marjorie Corman
(1)
Abell Derek F. (1938- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Aldridge Ethan M
(1)
Ali Moi
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Anderson Karen (marketing)
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bailey Chris (1951- )
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartosz Czartoryski
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Birch Paul
(1)
Bird Tom
(1)
Bisewski Tadeusz
(1)
Blount Jeb
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bock Laszlo (1972- )
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bogan Christopher E
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka-Klim Justyna
(1)
Brown David (1972- )
(1)
Bryar Colin
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burchard Brendon
(1)
Bures Ivan
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Camp Jim
(1)
Carr Bill
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cassel Jeremy
(1)
Chmielewska Katarzyna (1974- ). Język dążący do monopolu : wprost od stycznia do marca 2005
(1)
Chmielewska Katarzyna (1974- ). Naród z panem i plebanem : myśl polityczna i społeczna Adama Michnika
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cichowicz Augustyn (1901-1922)
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cieślak Piotr (1948-2015)
(1)
Clausewitz Carl von (1780-1831)
(1)
Clegg Brian
(1)
Crowther Samuel (1880-1947)
(1)
Czajkowski Adam (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(142)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(223)
1901-2000
(9)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Język
polski
(239)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
Menedżerowie
(30)
Przedsiębiorcy
(12)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Przedstawiciele handlowi
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Coachowie
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Handlowcy
(2)
Pracodawcy
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Księgowi
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pracownicy administracji samorządowej
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. kontrolingu
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Studenci
(1)
Telemarketerzy
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura polska
(4)
Temat
Zarządzanie
(63)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(30)
Organizacja
(23)
Przedsiębiorstwo
(22)
Przywództwo
(21)
Marketing
(20)
Techniki sprzedaży
(20)
Sukces
(17)
Menedżerowie
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Negocjacje
(13)
Komunikacja interpersonalna
(11)
Kadry
(10)
Przedsiębiorcy
(10)
Innowacje
(9)
Organizacja pracy
(9)
Praca
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Motywacja pracy
(8)
Obsługa klienta
(8)
Samorealizacja
(8)
Sprzedaż
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Motywacja
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Coaching
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Media społecznościowe
(6)
Public relations
(6)
Reklama
(6)
Teoria
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Dobre praktyki
(5)
Finanse
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Koszty
(5)
Mentoring
(5)
Usługi
(5)
Amazon.com
(4)
Facebook (portal społecznościowy)
(4)
Internet
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Konflikt
(4)
Osobowość
(4)
Pokolenie Y
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Struktura organizacyjna
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(3)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kobieta
(3)
Konkurencja
(3)
Kontrola
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Negocjacje biznesowe
(3)
Ocena pracowników
(3)
Outplacement
(3)
Perswazja
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przedstawiciele handlowi
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Rachunkowość
(3)
Rozwiązywanie konfliktów
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Start-up
(3)
Strategia
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja publiczna
(2)
Analiza finansowa
(2)
Apple Inc
(2)
Badania marketingowe
(2)
Biznesplan
(2)
Bogactwo
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Temat: czas
2001-
(59)
1901-2000
(20)
1989-2000
(14)
1945-1989
(8)
1801-1900
(5)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Stany Zjednoczone (USA)
(13)
Dania
(2)
Niemcy
(2)
Wielka Brytania
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Nigeria
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(99)
Opracowanie
(48)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Monografia
(16)
Praca zbiorowa
(13)
Materiały pomocnicze
(9)
Raport z badań
(6)
Reportaż
(5)
Biografia
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Publicystyka
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Autobiografia
(1)
Esej
(1)
Komiks
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3868)
Socjologia i społeczeństwo
(1266)
Medycyna i zdrowie
(1215)
Psychologia
(1121)
Edukacja i pedagogika
(954)
Zarządzanie i marketing
(241)
Kultura i sztuka
(889)
Podróże i turystyka
(695)
Literaturoznawstwo
(658)
Religia i duchowość
(621)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(581)
Rozwój osobisty
(564)
Kulinaria
(532)
Biologia
(479)
Kultura fizyczna i sport
(460)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(450)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(412)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(393)
Hobby i czas wolny
(340)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(303)
Językoznawstwo
(280)
Etnologia i antropologia kulturowa
(270)
Styl życia, moda i uroda
(265)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(229)
Filozofia i etyka
(224)
Fizyka i astronomia
(193)
Geografia i nauki o Ziemi
(187)
Informatyka i technologie informacyjne
(175)
Inżynieria i technika
(131)
Praca, kariera, pieniądze
(117)
Media i komunikacja społeczna
(116)
Nauka i badania
(107)
Ochrona środowiska
(94)
Architektura i budownictwo
(81)
Matematyka
(81)
Rolnictwo i leśnictwo
(79)
Dom i ogród
(71)
Transport i logistyka
(44)
Chemia
(35)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(31)
Archeologia
(30)
Varia
(6)
Rolnictwo iRolnictwo i leśnictwo
(1)
Thriller
(1)
241 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Osobisty Mentor)
Zdrowe zasady zwyciężania * Dylemat negocjatora: miażdżyć kości czy podawać pomocną dłoń? * Przeszkody w komunikacji: różnice kulturowe i różnice pomiędzy płciami * Targowanie się: sprzedawanie błyskotek w zamian za szczere złoto Możesz pokonać oponenta tak, że już nigdy więcej nie będzie chciał z Tobą rozmawiać. Możesz postawić wszystko na jedną kartę i zaniżać oczekiwania drugiej strony. Możesz otwarcie wymieniać z rozmówcą informacje i budować z nim partnerskie relacje. Ale nigdy nie podejmuj negocjacji bez przygotowania, opracowanej taktyki i wiedzy o psychologii prowadzenia rozmowy. Myśl o negocjacjach jak o szachach: jeśli znasz zasady gry, obierasz rozsądną taktykę, zaczynasz z właściwej strony i nie popełniasz po drodze zbyt wielu błędów, zdobywasz ogromną przewagę nad 90 procentami oponentów. Rzecz w tym, że większość ludzi zasiada do negocjacji ad hoc, myśląc: "Zobaczymy, jak będzie". Nie rób tego. To recepta na pewną porażkę. Przepis na sukces w negocjacjach jest całkiem inny: poznaj zasady gry, popełniaj mniej błędów niż przeciwnik i rozpoznawaj, a potem wykorzystuj jego potknięcia. Ta książka daje Ci podstawy wiedzy o negocjacjach. Mentor Marjorie Corman Aaron omawia w niej: * zasadę BATNA: nie daj się zepchnąć poniżej Twojej ceny granicznej, * zasadę ZOPA: poszukiwanie wspólnego gruntu, * taktyki: na rozpoczęcie, w grze środkowej i na zakończenie, * problem emocji: kiedy żądania są wygórowane, a klimat pogarsza się z minuty na minutę, * metody budowania zaufania: z umiejętnym słuchaniem i przyjazną postawą. Rozsądna recepta na sukces w negocjacjach Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bądź negocjatorem, który potrafi: * rozmawiać z każdym typem oponenta, * znajdować słabe punkty w myśleniu przeciwnika, * zaniżać nierealne oczekiwania rozmówcy, * budować autorytet w pierwszych sekundach spotkania, * utrzymać założoną pozycję mimo zaciętych ataków drugiej strony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Dualizm w zarządzaniu to książka dla tych, którzy zasoby firmy chcą wykorzystać lepiej i skuteczniej. Autor przedstawia w niej wyniki własnych badań, prowadzonych w dziesięciu znaczących międzynarodowych firmach, m.in. w NESTLE, Heineken, Caterpillar, Sulzer, Schering AG. Posłużyły one za materiał do opracowania szczegółowych analiz. Główne wnioski, a zarazem przesłanie książki można streścić następująco: - Najcenniejszym zasobem firmy są kompetencje. Autor wskazuje, jak najlepiej je wykorzystać, aby dobrze wykonać zadania bieżące, a równocześnie przygotować się do wymagań przyszłości. - Zmiana organizacyjna jest w obecnych czasach wyzwaniem i koniecznością. Firma, która nie potrafi się zmieniać, która nie potrafi dopasować się do konkurencyjnego rynku - nie ma perspektywy, musi upaść. Stąd dualne zarządzanie to mistrzostwo na dziś i zawłaszczanie jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005, 139439 [Magazyn Wypożyczalni] (2 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
U góry okładki: Twórca rewolucyjnej metody Getting Things Done!
Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu jako całości. Istnieje jednak spójna metoda, całościowa, a jednocześnie możliwa do zastosowania w dowolnym aspekcie życia i w dowolnej chwili. Obojętnie, czy jesteś prezesem korporacji, matką trójki dzieci, czy studentem kilku kierunków - możesz uniknąć niepotrzebnego stresu i niepowodzeń. Wystarczy zrozumieć, że trzeba szybko wprowadzić zmiany i zastosować GTD - metodę, dzięki której miliony ludzi odzyskało kontrolę nad swoim życiem i odniosło sukces. Metoda Getting Things Done okazała się skuteczną odpowiedzią na potrzeby rzeszy zestresowanych i przemęczonych menedżerów różnego stopnia. Po latach David Allen, twórca tej metody, odkrył, że jest ona nie tylko systemem osobistej produktywności. GTD ma znacznie szersze zastosowanie - zapewni Ci kontrolę nad wszystkimi aspektami codzienności i z łatwością umieścisz je w obrębie własnych celów i dążeń. Poprzednia książka poświęcona Getting Things Done była zestawem narzędzi. Ta z kolei jest mapą pozwalającą zorientować się, na jakim etapie życia obecnie się znajdujesz i jak dotrzeć tam, gdzie chcesz się znaleźć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na 4. stronie okładki nazwa wydawcy oryginału: Morgan James Publishing.
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje. Jak wprowadzasz innowacje. Jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, zbierają wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji i cech definiujących dobre przywództwo i uzupełniają ją wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami z tej dziedziny – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie. W "Harvard Business Review. Podręczniku lidera" znajdziesz m.in.: zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów takich autorów, jak Clayton M. Christensen i Michael E. Porter, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Chris Bailey odrzucił lukratywne oferty pracy, aby móc zrealizować marzenie życia: przeznaczyć rok na szeroko zakrojony eksperyment mający na celu zbadanie kwestii produktywności.Po ukończeniu studiów biznesowych założył blog, na którym odnotowywał własne doświadczenia z produktywnością, dzielił się wnioskami z badań oraz publikował wywiady z najwybitniejszymi światowymi ekspertami: od Charlesa Duhigga do Davida Allena. Bailey sprawdził jak na jakość i ilość wykonywanej pracy działa między innymi ograniczenie do minimum (lub wręcz do zera) ilości snu przez kilka kolejnych tygodni, wyeliminowanie z diety kofeiny i cukru, życie w zupełnym odosobnieniu przez 10 dni, korzystanie ze smartfona zaledwie godzinę dziennie przez kwartał, zwiększenie masy mięśniowej o 4,5 kg, wydłużenie tygodnia pracy do 90 godzin czy rozpoczynanie dnia przed świtem.Ta pouczająca i niezwykle zajmująca książka jest bogatym zbiorem rad oraz skutecznych metod (także tych sprzecznych z intuicją), które pomogą ci osiągnąć więcej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Filia nr 13 Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: 4. Forum Naukowe UE Katowice.
Autorzy niniejszej pracy zbiorowej opisują kluczowe problemy i wyzwania nauk o zarządzaniu, współczesne problemy praktyki gospodarczej, wybrane obszary badawcze marketingu oraz ustosunkowują rolę informatyki i ekonometrii wobec wyzwań współczesności. Szczegółowe uchwycenie wskazanej problematyki i jednoczesne nawiązanie do ogólnej formy tegorocznego Forum, sprawia że opracowania stanowią przykład synergii - wspólnoty umysłowości i współpracy naukowców, reprezentujących różne specjalności, ale koncentrujących swoje zainteresowania w obszarze nauk ekonomicznych (w szczególności nauk o zarządzaniu). Praca zawiera prawie 40 artykułów naukowych, których wartość i znaczenie określone zostaną miarą twórczych inspiracji Czytelnika w zakresie kształtowania swej pracy naukowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 2., rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2016. - 502 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Handlowa prawda objawiona Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom. Oto więc przed Tobą, Sprzedawco, otwiera się krynica wiedzy, na którą czekałeś. Księga Wejścia. Ta księga jest o tym, jak i kiedy ludzie poznali sprzedaż. Mówi o jej roli, przejawach, zawiera liczne handlowe przypowieści, obala mity. Definiuje i systematyzuje sprzedaż. Księga Przyczyny. Oto tekst, który motywuje. Zmienia nastawienie sprzedawcy do siebie, otoczenia i procesu sprzedaży. Przekazuje współczesną wiedzę z dziedziny psychologii oraz różnych nurtów pracy nad sobą. Księga Metody. To część poświęcona technikom sprzedaży. Wszak warsztat sprzedawcy jest wyznacznikiem sukcesu zawodowego. Autentyczne przykłady ułatwią doskonalenie własnych umiejętności. Księga Drogi. Opisuje rzeczywistość i wieszczy. Prowadzi drogą, którą zmierza sprzedaż, wskazuje nowe jej kierunki i rodzaje. Księga Pasji / Tajemnicy. Księga multimedialna, połączona z medium wirtualnym poprzez stronę internetową. Obfite źródło motywacji i inspiracji. Idźcie zatem i sprzedawajcie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Indeks.
Finanse najlepiej służą tym, którzy je znają * Różnice na wagę złota - koszty a wydatki, przychody a wpływy gotówkowe * Analiza finansowa - od wskaźników zadłużenia do zarządzania zapasami * Sztuczki księgowe - jak firmy manipulują danymi finansowymi? Prezes pyta głównego księgowego: - Ile będziemy mieć zysku za ten rok? Księgowy na to: - A ile ma być? Ta anegdota powinna być ostrzeżeniem, aby nie akceptować w ciemno liczb, które eksperci od finansów podają jako fakty. Warto nauczyć się odróżniać informacje finansowe pewne od niepewnych. Warto samodzielnie analizować dane historyczne i prognozy finansowe, bez względu na to, kto i jakie opinie wygłosił o nich wcześniej. Warto też umieć wskazać różnicę pomiędzy zyskiem księgowym i przepływami pieniężnymi. Inaczej skąd będziesz wiedzieć, jak na finanse firmy wpływają decyzje, które na co dzień podejmujesz jako kierownik czy zarządzający?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wydanie 9. - Warszawa : Difin, 2011. - 367 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka zawiera wiadomości niezbędne do ustalenia strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Najważniejsze zagadnienia omówione w publikacji: - kalkulacja ceny pieniądza; - ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; - planowanie finansowe; - pozyskiwanie kapitałów i kształtowanie ich struktury; - zarządzanie majątkiem obrotowym; - preliminowanie inwestycji; - leasing; - finansowanie obrotów z zagranicą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (2 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657/658 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Uniwersytet Łódzki)
Autorzy podjęli próbę ukazania ewolucji zarządzania od końca XIX do początku XXI wieku. Dzielą opisywany okres na trzy różniące się etapy – industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przystępny sposób przedstawiają, jak zmiana warunków zewnętrznych skutkowała ewolucją narzędzi zarządzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodząc od zmian technicznych, poprzez zmiany społeczno-gospodarcze, prezentacja organizacji osadzona jest w szerszym kontekście. Czytelnik może więc poznać zarówno logikę otoczenia, uczestników organizacji, jak i ich wpływ na logikę jej funkcjonowania. Proponowany model wsparty jest przez jasny i uporządkowany wywód, znajdujący odbicie w strukturze. Rozdziały poświęcone zarządzaniu w przestrzeni organizacyjnej w każdym z okresów powielają logiczną strukturę – w każdym, poza nakreśleniem tła technologiczno-społeczno-gospodarczego, zobrazowane są zmiany zachodzące w obszarze struktury, strategii i kultury organizacyjnej charakterystyczne dla danego okresu. Podstawą do wyodrębnienia okresów poza zmianami technologicznymi jest też odrębna logika kierująca zarządzaniem – czytelnik obserwuje, jak w wyniku rozwoju technologicznego i społecznego w organizacjach zachodzi ewolucja, a najważniejszym instrumentem zarządzania staje się odpowiednio: struktura, strategia i wreszcie kultura. Zmiana ta znajduje odbicie w przejściu od prymatu wydajności, przez prymat konkurencyjności, do obowiązującego dziś prymatu przedsiębiorczości. Na uwagę zasługuje szczególnie opis okresu informacyjnego, który wymusza swoistą syntezę, na pierwszy rzut oka sprzecznych, rozwiązań przyjętych we wcześniejszych okresach. Zaprezentowany model pozwala zrozumieć charakter i logikę zachodzącej ewolucji. Atrakcyjny język czyni publikację wartą polecenia studentom zarządzania, może ona również stanowić cenne źródło wiedzy dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Publikacja jest poświęcona funkcjonowaniu człowieka w organizacji, przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Książka przygotowana z myślą o mendadżerach, pracownikach naukowych i studentach zgłębiających takie dziedziny wiedzy jak zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Biznes - Samo Sedno)
Własna firma to wyzwanie, ale i wygodna forma rozwoju zawodowego, która daje możliwość realizacji indywidualnej wizji prowadzenia biznesu. Zaplanuj własny biznes, załóż firmę i zacznij na niej zarabiać! Poradnik 7 kroków do własnej firmy skutecznie przeprowadzi cię przez wszystkie etapy zakładania biznesu, od najważniejszych aspektów planowania działalności, takich jak: dobry biznesplan, forma prawna i źródła finansowania, przez załatwianie formalności, aż do etapu zatrudniania pracowników i poszukiwania nowych możliwości sprzedaży i promocji. Z książką przygotujesz efektywną strategię działania i rozwiniesz własny biznes. Dzięki poradnikowi: - zarejestrujesz własną firmę, złożysz odpowiednie wnioski w urzędzie skarbowym i ZUS-ie, dowiesz się, gdzie uzyskać koncesje i pozwolenia - skompletujesz i wypełnisz dokumenty niezbędne do prowadzenia własnego biznesu (regulaminy, umowy, rachunki, oświadczenia i pełnomocnictwa) - poznasz najważniejsze regulacje w polskim prawie oraz terminarz płatności, które obowiązują właściciela firmy w każdym miesiącu, kwartale i roku - zaczniesz pozyskiwać zlecenia i nowych kontrahentów, efektywnie komunikować się z klientami oraz wykorzystywać dostępne kanały sprzedaży i dystrybucji - dowiesz się, jak najkorzystniej rozliczać koszty prowadzenia działalności, i opracujesz plan oszczędzania, dzięki któremu rozwiniesz swoją firmę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje. Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży! Poznasz: siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów powszechne prawo potrzeby pięć elementów sprzedaży społecznościowej pięciostopniowy model gwiaździsty piramidę poszukiwawczą „Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”. Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej pięć C sprzedaży społecznościowej łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze zostały wzbogacone o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili w niej aktualne zarówno krajowe, jak i europejskie akty prawne związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; połączyli zagadnienia teoretyczne z praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają również na ocenę efektywności oraz ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, które decydują o dalszym rozwoju przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Metody pracy się zmieniają. A Ty? Ta książka jest o tym: - jak uczyć się od kolegów z pracy - tych najlepszych i tych najgorszych - dlaczego powinno się zatrudniać ludzi mądrzejszych od nas samych - w jakim celu należy znieść władzę menedżerów nad pracownikami - dlaczego nie warto ufać własnemu instynktowi. "Obecnie większość swojego czasu spędzamy, pracując. To źle, jeśli praca nas demotywuje lub odczłowiecza" - tak twierdzi Laszlo Bock, wizjoner kierujący przez wiele lat działem rekrutacji w firmie, która zmieniła sposób interakcji całego świata z zasobami wiedzy i informacji. Zacytowany pogląd Bocka jest jednocześnie rdzeniem i motywem przewodnim jego znakomitej książki. Praca rządzi! to niezwykle ważny manifest, który może radykalnie zmienić styl naszej pracy i życia. To książka, która prezentuje nową filozofię pracy i strategię przyciągania najlepszych talentów - bo jedno i drugie stanowi o powodzeniu przedsięwzięcia. Twoje miejsce pracy i sposób, w jaki traktujesz swoich pracowników ma olbrzymi wpływ na twój potencjalny sukces. W czternastu błyskotliwych rozdziałach Bock opisuje, czego możemy się nauczyć na przykładach wielu różnych przedsiębiorstw, które wybiły się na rynku - od powszechnie rozpoznawalnych marek po mało znanych innowatorów. Bock zabiera nas także za kulisy firmy z najbardziej spektakularnymi sukcesami na koncie - Google`a - ujawniając, dlaczego wciąż przoduje ona w rankingach najlepszych pracodawców. Lata swojego bogatego doświadczenia Bock zawarł w niemalże rozrywkowej narracji i szeregu prostych do wdrożenia zasad - i to niezależnie od tego, czy jesteś pracujesz niezależnie, czy należysz do choćby i wielotysięcznego zespołu. Praca rządzi! pokazuje, jak znaleźć równowagę pomiędzy kreatywnością a strukturą; jak odnieść sukces, który będzie się mierzył nie tylko wartością Twoich udziałów, ale także jakością życia. Przeczytaj tę książkę, by stworzyć lepsze przedsiębiorstwo, będąc jego częścią - a nie zarządcą. Przeczytaj ją, by ponownie obudzić w sobie radość z tego, czym się zajmujesz. Ktoś może pomyśleć, że Praca rządzi! to książka o Google`u. Takie założenie jest do pewnego stopnia słuszne, ten tekst jest jednak generalnie czymś więcej: to dzieło mówiące o tym, jak tworzyć ludzkie systemy operacyjne, dzięki którym pracownicy dowolnie wybranego przedsiębiorstwa będą podejmować optymalne decyzje. Praca rządzi! to klarownie napisana książka bazująca na dowodach, a zawarte w niej praktyczne wskazówki oraz przekonująca filozofia sprawią, że ten tekst zdobędzie dominującą pozycję w świecie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Kobiety w Zarządzaniu)
Książka jest zbiorem opracowań przedstawiających sylwetki konkretnych organizatorek bądź grup liderek zarówno aktywnych współcześnie, jak i postaci historycznych. Takie podejście pozwala wyprowadzić z cienia liderki i organizatorki - przywrócić pamięć tych już nieżyjących oraz zwrócić uwagę na problemy, z jakimi borykają się dzisiaj kobiety aktywne na polu tradycyjnie zarezerwowanym dla mężczyzn. Sama tematyka zbioru wprowadza kobiecy punkt widzenia, gdyż autorzy nie omawiają jedynie sylwetek kobiet przywódczyń, które osiągnęły sukces w męskim świecie zarządzania (choć i takie sylwetki w zbiorze się znajdują), lecz organizatorki właśnie, które często bardziej wspierają, niż dowodzą. Cechą łączącą wszystkie opracowania jest zastosowana w badaniach metodyka - wszystkie rozdziały oparte zostały na badaniach jakościowych. Takie podejście metodologiczne daje możliwość oddania głosu samym kobietom i opowiedzenia ich historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej