Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Centrala Czytelnia
(1)
Autor
Abell Derek F. (1938- )
(1)
Kalinauskas Alfonso
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Sala Paweł (1958- )
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Wiazowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(4365)
Miłość
(3379)
Rodzina
(2543)
Tajemnica
(2480)
Przyjaźń
(2374)
Strategia marketingowa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2216)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1502)
Powieść angielska
(1482)
Relacje międzyludzkie
(1454)
Powieść polska
(1289)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1155)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1076)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(993)
Uczucia
(961)
Małżeństwo
(941)
Policjanci
(916)
Relacja romantyczna
(906)
Dziewczęta
(853)
Polska
(845)
Życie codzienne
(823)
Trudne sytuacje życiowe
(791)
Osoby zaginione
(770)
Sekrety rodzinne
(767)
Zwierzęta
(744)
Przestępczość zorganizowana
(724)
Boże Narodzenie
(698)
Żydzi
(694)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(654)
Uprowadzenie
(608)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(591)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(567)
Władcy
(563)
Zemsta
(557)
Spisek
(543)
Uczniowie
(529)
Humor
(524)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(500)
Chłopcy
(495)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(487)
Psy
(475)
Pamiętniki polskie
(469)
Ludzie bogaci
(466)
Mężczyzna
(466)
Seryjni zabójcy
(464)
Muzyka jazzowa
(458)
Poszukiwania zaginionych
(441)
Walka dobra ze złem
(439)
Śmierć
(437)
Władza
(433)
Polityka
(421)
Pisarze
(417)
Wojna
(411)
Koty
(408)
Literatura polska
(381)
Dojrzewanie
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(370)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Literatura dziecięca polska
(362)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(359)
Kultura
(356)
Polacy za granicą
(352)
Lekarze
(349)
Studenci
(345)
Czarownice i czarownicy
(339)
Przedsiębiorstwo
(339)
Politycy
(338)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Zjawiska paranormalne
(322)
Holokaust
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(317)
Pisarze polscy
(317)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(307)
Szlachta
(305)
Wsie
(304)
Psychologia
(303)
Odżywianie
(302)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(292)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Dualizm w zarządzaniu to książka dla tych, którzy zasoby firmy chcą wykorzystać lepiej i skuteczniej. Autor przedstawia w niej wyniki własnych badań, prowadzonych w dziesięciu znaczących międzynarodowych firmach, m.in. w NESTLE, Heineken, Caterpillar, Sulzer, Schering AG. Posłużyły one za materiał do opracowania szczegółowych analiz. Główne wnioski, a zarazem przesłanie książki można streścić następująco: - Najcenniejszym zasobem firmy są kompetencje. Autor wskazuje, jak najlepiej je wykorzystać, aby dobrze wykonać zadania bieżące, a równocześnie przygotować się do wymagań przyszłości. - Zmiana organizacyjna jest w obecnych czasach wyzwaniem i koniecznością. Firma, która nie potrafi się zmieniać, która nie potrafi dopasować się do konkurencyjnego rynku - nie ma perspektywy, musi upaść. Stąd dualne zarządzanie to mistrzostwo na dziś i zawłaszczanie jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005, 139439 [Magazyn Wypożyczalni] (2 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [8] stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 338/339 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej