Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(88)
Forma i typ
Książki
(88)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(50)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(59)
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Filia nr 13 Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Centrala Czytelnia
(42)
Autor
Šmid Wacław
(4)
Nowacki Robert
(3)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Doliński Dariusz (1959-)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Bierut Michael
(1)
Black Sam
(1)
Bogunia - Borowska Małgorzata
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borowiński Marek
(1)
Briggs Susan
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Bullock August
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria (1947- )
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dennison Dell
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dudzikowa Maria (1938-2018)
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Dębski Damian
(1)
Dębski Stanisław
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Franson Sally
(1)
Fromlewicz Kinga
(1)
Górska Grażyna (1950- )
(1)
Górski Jerzy
(1)
Hancock John
(1)
Heath Joseph (1967- )
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Kall Jacek
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kochan Marek (1969-)
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kornak Aleksander
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Wojciech (1960- )
(1)
Kozielski Marian (1958-2011)
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Krajewski Marek (1969- )
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lewiński Piotr H
(1)
Lipszyc Paweł
(1)
Lux Jolanta
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Mautino Beatrice
(1)
Michalska Anna (1940-2001)
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ostrom Lizzie
(1)
Owens Michele
(1)
Patten Dave
(1)
Perenc Józef
(1)
Potter Andrew
(1)
Price Daniel (1970- )
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Russell Thomas J
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sala Paweł (1958- )
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Sobolewska Agnieszka (ekonomia)
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Strużycki Marian (1930-)
(1)
Studziński Adam
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(87)
Czechy
(1)
Język
polski
(88)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(4365)
Miłość
(3379)
Rodzina
(2543)
Tajemnica
(2480)
Przyjaźń
(2374)
Reklama
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2216)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1502)
Powieść angielska
(1482)
Relacje międzyludzkie
(1454)
Powieść polska
(1289)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1155)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1076)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(993)
Uczucia
(961)
Małżeństwo
(941)
Policjanci
(916)
Relacja romantyczna
(906)
Dziewczęta
(853)
Polska
(845)
Życie codzienne
(823)
Trudne sytuacje życiowe
(791)
Osoby zaginione
(770)
Sekrety rodzinne
(767)
Zwierzęta
(744)
Przestępczość zorganizowana
(724)
Boże Narodzenie
(698)
Żydzi
(694)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(654)
Uprowadzenie
(608)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(591)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(567)
Władcy
(563)
Zemsta
(557)
Spisek
(543)
Uczniowie
(529)
Humor
(524)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(500)
Chłopcy
(495)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(487)
Psy
(475)
Pamiętniki polskie
(469)
Ludzie bogaci
(466)
Mężczyzna
(466)
Seryjni zabójcy
(464)
Muzyka jazzowa
(458)
Poszukiwania zaginionych
(441)
Walka dobra ze złem
(439)
Śmierć
(437)
Władza
(433)
Polityka
(421)
Pisarze
(417)
Wojna
(411)
Koty
(408)
Literatura polska
(381)
Dojrzewanie
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(370)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Literatura dziecięca polska
(362)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(359)
Kultura
(356)
Polacy za granicą
(352)
Lekarze
(349)
Studenci
(345)
Czarownice i czarownicy
(339)
Przedsiębiorstwo
(339)
Politycy
(338)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Zjawiska paranormalne
(322)
Holokaust
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(317)
Pisarze polscy
(317)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(307)
Szlachta
(305)
Wsie
(304)
Psychologia
(303)
Odżywianie
(302)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(292)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Esej
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Biologia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przebiegłość to cecha tak stara, jak gatunek ludzki, była potrzebna myśliwym, wojownikom, władcom i kupcom. Z manipulacjami stykamy się dziś w bardzo wielu sytuacjach życia codziennego: przeżywając zawód miłosny, tracąc pieniądze, będąc ofiarami przemocy psychologicznej, a także kiedy widzimy reklamę, która budzi wątpliwości. W niniejszej książce znajdziemy przegląd różnych sposobów manipulacji oraz liczne przykłady jej stosowania w przeszłości i dziś. Autor omawia również pojęcia pokrewne takie jak: propaganda, podstęp, indoktrynacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Przebiegłość to cecha tak stara, jak gatunek ludzki, była potrzebna myśliwym, wojownikom, władcom i kupcom. Z manipulacjami stykamy się dziś w bardzo wielu sytuacjach życia codziennego: przeżywając zawód miłosny, tracąc pieniądze, będąc ofiarami przemocy psychologicznej, a także kiedy widzimy reklamę, która budzi wątpliwości. W niniejszej książce znajdziemy przegląd różnych sposobów manipulacji oraz liczne przykłady jej stosowania w przeszłości i dziś. Autor omawia również pojęcia pokrewne takie jak: propaganda, podstęp, indoktrynacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 stron : tablice ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124495 [Magazyn Wypożyczalni] (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138307 [Magazyn Wypożyczalni] (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 07 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Żyjemy w świecie zalewanym półprawdami, często pięknie opakowanymi. Intensywny namysł nad formami, jakie przyjmują idee, jest zatem być może najważniejszym rodzajem refleksji. Któż mógłby być lepszym przewodnikiem po świecie współczesnego projektowania graficznego, dizajnu i reklamy, jeśli nie jeden z najważniejszych współczesnych projektantów, były przewodniczący AIGA (American Institute of Graphic Arts), partner w największej na świecie niezależnej agencji projektowej Pentagram i uczeń legendarnego Massima Vignellego? Bierut z dowcipem, energią i niespożytą dociekliwością w ponad pięćdziesięciu barwnych esejach przygląda się projektowaniu graficznemu, które w ciągu ostatnich dekad ze specjalistycznej dziedziny przeobraziło się w fenomen, o którym każdy ma swoje zdanie (kiedy ostatnio krytykowaliście zmianę jakiegoś logo?). Od opowieści o pierwowzorach postaci serialu Mad Men, przez fascynującą relację z pracy przy kampanii prezydenckiej Hillary Clinton, po nauki, jakie na temat projektowania autor wyciągnął z serialu Rodzina Soprano - głos Bieruta jest zaskakujący, błyskotliwy, wnikliwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej , ontologicznej i epistemologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Rola dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego;Rozrywki i zabawy dla dzieci - zagrożenia i korzyści;Socjalizacja dziewczynek i chłopców - w potrzasku kulturowych pułapek;Obraz dziecka w mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Doktor kolor czyli Barwy pieniędzy, szczęścia i seksu / Marek Borowiński. - Warszawa : Edipresse, 2018. - 254, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Książki - Edipresse)
To praktyczny poradnik dla wszystkich poszukujących informacji o kolorach oraz o ich wpływie na nasze życie i zachowanie. Baw się kolorem, zmieniaj swoje otoczenia na lepsze i spełniaj własne barwne marzenia. Poznaj magię kolorów, abyś mógł świadomie żyć i się rozwijać. Znajdziesz tu odpowiedzi m.in. na następujące pytania: Dlaczego na randkę najlepiej założyć czarną lub czerwoną bieliznę? Komu dać żółte kwiaty? Czemu Stoch lepiej skakał w brązowym kombinezonie? Dlaczego pracownica banku nie powinna zakładać różowej sukienki? Czy przez zielone koszulki można przegrać mecz piłkarski? Dlaczego w kulturach Wschodu biały jest kolorem żałoby? Czemu dziewczynki ubiera się na różowo? W jaki papier zapakować podarki pod choinkę? Czemu Hillary Clinton założyła białą sukienkę w debacie prezydenckiej? Dlaczego do Urzędu Skarbowego warto ubrać się na szaro? Czemu nie mamy apetytu na niebieskie rzeczy? Sypialnia na niebiesko, zielono czy biało? Dlaczego w logotypach jest często kolor pomarańczowy? Czemu kobiety kochają srebro i złoto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146864 [Magazyn Wypożyczalni], 81 (2 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów. Pierwsza część książki zatytułowana `komunikacja wizualna` obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u - wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga część książki nosi tytuł `Public Relations` i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część - `Reklama` - skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część - `Branding` - obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Reklama : Techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2005. - 217, [2] s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Skorowidz.
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości. * Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem. * Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii. * Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi. Ukryte techniki, przyczajone chwyty. Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego? Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
"(...) Recenzowana książka jest ważną pozycją w literaturze z zakresu zarządzania i marketingu jaka ukazuje się na polskim rynku wydawniczym. Rewolucyjne zmiany istoty stosunków między firmą a nabywcą, zastąpienie podejścia transakcyjnego podejściem relacyjnym wymagają zasadniczego przewartościowania klasycznych metod działania biznesowego. Niewątpliwie umiejętne zarządzanie relacjami z klientem winno stanowić centralny punkt odniesienia w myśleniu i działaniu marketingowym, o czym traktuje opiniowana książka.." dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej Wydział Organizacji i Zarządzania "...Stanowi ona kompleksowe opracowanie prezentujące rolę i znaczenie relacji klient - firma na współczesnym rynku oraz szczegółowo omawia metodologię i instrumentarium kształtowania relacji z nabywcą. Zamieszczone w pracy liczne rysunki, wykresy i tabele, ułatwiają przyswojenie i uporządkowanie zawartych w niej treści. Jestem przekonany, iż książka autorstwa Izabeli Dembińskiej-Cyran, Joanny Hołub-Iwan i Józefa Perenca zyska uznanie środowiska akademickiego (zarówno pracowników naukowych jak i studentów) oraz praktyków marketingu, stając się nie tylko źródłem wiedzy, ale również cenną inspiracją i fachową pomocą dla kadry menedżerskiej polskich przedsiębiorstw. Niewątpliwie zasługuje ona na wnikliwą lekturę." Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej Wydział Organizacji i Zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej