Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
Centrala Czytelnia
(2)
Autor
Mućko Przemysław
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Anderson Karen (marketing)
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Antonioni Peter
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Becker Janusz
(1)
Broniecka-Klim Justyna
(1)
Filar Bożena
(1)
Flynn Pat
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Hyatt Michael S
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kocuj Zbigniew
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kołosowska Bożena (1956- )
(1)
Kuron Piotr
(1)
Kułyk Piotr
(1)
Liksza Joanna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Mika Łukasz
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Niewiadomska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Pepall Lynne (1952- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Płusa Monika
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rashid Manzur
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomistka)
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szołdra Marek
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Wagner Natalia
(1)
Welch Jack (1935-2020)
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zimon Grzegorz
(1)
Łaciok Karol
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Dzieci
(8032)
6-8 lat
(4929)
9-13 lat
(4141)
Młodzież
(4104)
0-5 lat
(3575)
Przedsiębiorcy
(23)
14-17 lat
(2121)
Szkoły średnie
(245)
Szkoły podstawowe
(231)
Rodzice
(213)
Szkoły wyższe
(193)
Szkoły ponadgimnazjalne
(131)
Dorośli
(122)
18+
(70)
Nauczyciele
(54)
Gimnazja
(42)
Menedżerowie
(38)
Studenci
(32)
Pedagodzy
(28)
Psycholodzy
(25)
Licea
(20)
Kobieta
(19)
Klasa 8.
(17)
Programiści
(17)
Klasa 1.
(16)
Poziom podstawowy
(15)
Klasa 2.
(14)
Prawnicy
(14)
Technikum
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Klasa 3.
(12)
A2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Chłopcy
(11)
Dziewczęta
(11)
Przedszkola
(11)
Psychoterapeuci
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Urzędnicy
(10)
B1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Klasa 7.
(9)
Logopedzi
(9)
Nauczyciele przedszkoli
(9)
Terapeuci
(9)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5
(8)
Lekarze
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
A1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Klasa 6.
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Aplikanci
(6)
Klasa 4
(6)
Klasa 5.
(6)
Klasa 6
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Socjolodzy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Adwokaci
(5)
Ekonomiści
(5)
Informatycy
(5)
Inżynierowie
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Sędziowie
(5)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Coachowie
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Inwestorzy indywidualni
(4)
Pracodawcy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Przedstawiciele handlowi
(4)
Radcy prawni
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Bibliotekarze
(3)
Cukrzycy
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 8
(3)
Kobiety
(3)
Księgowi
(3)
Logistycy
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Policjanci
(3)
Pracownicy oświaty
(3)
Pracownicy socjalni
(3)
Ratownicy medyczni
(3)
Sportowcy
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Szkoły policealne
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Animatorzy czasu wolnego
(2)
Temat
Działalność gospodarcza
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Biznesplan
(2)
COVID-19
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Outplacement
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Spółki handlowe
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie
(2)
Akcyza
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Chałupnictwo
(1)
Controlling personalny
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane biometryczne
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dress code
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
General Electric Company
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał obrotowy
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Karta podatkowa
(1)
Kontrakt menedżerski
(1)
Kredyt
(1)
Księgarstwo internetowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Leasing
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP)
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Inspekcja Pracy
(1)
Państwowa Inspekcja Sanitarna
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(1)
Podatek od spadków i darowizn
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Podatek ryczałtowy
(1)
Podatki i opłaty lokalne
(1)
Polityka płacowa
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca czasowa
(1)
Praca zdalna
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Prawa i obowiązki pracodawcy
(1)
Prawa i obowiązki pracownika
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prawo spółek handlowych
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Psychologia sportu
(1)
Psychomotoryka
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Składka na ubezpieczenie zdrowotne
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Spółki cywilne
(1)
Spółki jawne
(1)
Spółki komandytowe
(1)
Spółki komandytowo-akcyjne
(1)
Spółki partnerskie
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(3)
Irlandia
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Ustawa
(2)
Opracowanie
(1)
Rozporządzenie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na 4. stronie okładki nazwa wydawcy oryginału: Morgan James Publishing.
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Janusz Becker systematyzuje informacje o ochronie danych osobowych w Polsce w sposób kompleksowy i pogłębiony. Publikacja niniejsza stanowić ma pomoc dla przedsiębiorców, przedstawicieli organów publicznych takich jak szkoły i urzędy czy dla pracowników, którzy chcą znać swoje prawa i obowiązki pracodawcy. Janusz Becker - doktor nauk humanistycznych w dziedzinie historii, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Akademii Humanistycznej w Pułtusku, Akademii Policji w Szczytnie i Instytutu Nauk Prawnych w Polskiej Akademii Nauk, wieloletni funkcjonariusz służb mundurowych, wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych Osobowych, autor wielu publikacji z zakresu historii bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Na okładce nazwa marki: ZUS to nie MUS.
Marka ZUS to nie MUS raczej nakłania do refleksji nad tym, czy prowadzenie biznesu w formie jednoosobowej działalności gospodarczej ma sens. Mimo wszystko fakty są takie, że co roku otwiera się tysiące nowych firm. Część z nich to pseudo etatowcy, część z nich to osoby uprawiające freelancer, a część chce po raz pierwszy wypróbować biznes. Trafia do nas ogrom tematów związanych z działalnościami gospodarczymi. Ewidentnie istnieje potrzeba zebrania całej tej wiedzy w jedno. Dlatego przygotowaliśmy poradnik wyjaśniający podstawowe pojęcia związane z działalnością gospodarczą, jak ją założyć, jakie są możliwości opłaty podatku, jaki ZUS będzie Cię obowiązywał. Aż w końcu jak rozliczyć towar, kiedy musisz mieć kasę fiskalną oraz kiedy zgłosić się do podatku VAT. Poradnik ma pomóc początkującym przedsiębiorcom w poprawnym prowadzeniu firmy od pierwszego dnia. Dowiesz się z niej m.in.: - jaką formę opodatkowania wybrać; - jakiej płatności do ZUS się spodziewać ; - czym są Twoje przychody i koszty; - kiedy musisz stać się płatnikiem VAT; - kiedy dotyczą się przepisy związane z kasą fiskalną; - w jaki sposób podejść do zatrudniania pracowników; - jak rozliczyć magazyn jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy; - jak założyć działalność gospodarczą [ksiegibarneja.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Jak sprawdzić to, czy Twój pomysł na biznes jest dobry i ma szansę na sukces? „Gotowi na start” Pata Flynna to jedna z niewielu książek, która zawiera praktyczne porady, ćwiczenie i sposoby dla tych, którzy marzą o własnym biznesie lub po prostu chcą zrobić gwałtowny zwrot w swojej karierze zawodowej i, co najważniejsze, chcą odnieść sukces. Książka ta pomoże ocenić to, czy Twój pomysł jest wart nakładów pracy i czasu, a także wskaże ścieżkę, jaką należy pójść w jego rozwijaniu, aby w przyszłości zaowocował wymarzonym sukcesem! Pat Flynn jest idolem tych, którzy zdecydowali się wziąć życie we własne ręce – jego wskazówki pomogły wielu osobom w walce o zawodowe triumfy. Większość książek o podobnej tematyce zawiera porady, które mogą wcielić w życie jedynie osoby ze sporym zapleczem materialnym, które już mają na swoim koncie jakieś sukcesy – książka Flynna skierowana jest za to do tych, którzy dopiero chcą lub marzą o postawieniu pierwszych kroków we własnym biznesie. „Gotowi na start. Jak sprawdzić pomysł na biznes, żeby nie stracić czasu i pieniędzy” to książka, dzięki której każdy, kto zastanawia się nad jakimś pomysłem na życie lub biznes, będzie w stanie zweryfikować to, czy jest w stanie wcielić go w życie, a także wybrać oraz zaplanować odpowiednią drogę do sukcesu. Dzieło Pata Flynna pomoże ponadto odpowiedzieć na najważniejsze pytania dotyczące Twojego pomysłu, bez których podjęcie jakichkolwiek kroków będzie się wiązało z dużym ryzykiem! W książce „Gotowi na start. Jak sprawdzić pomysł na biznes, żeby nie stracić czasu i pieniędzy” Pat Flynn nie proponuje prostych i szybkich rozwiązań – takie po prostu nie istnieją. Ta publikacja będzie nieocenioną pomocą dla tych, którzy mają wizję, pomysł oraz motywację do działania – jeśli więc masz w sobie siłę, a pomysł w Twojej głowie nie daje Ci spokoju, to „Gotowi na start” jest właśnie tym, czego potrzebujesz! Pat Flynn pokaże Ci, na jakie pytanie musisz koniecznie odpowiedzieć, zanim zaczniesz pracować nad swoim projektem, co musisz koniecznie wziąć pod uwagę i nad czym się zastanowić. W książce „Gotowi na start” znajdziesz ponadto konkretne porady odnośnie do tego, jak zaplanować pracę na swoim pomysłem, jakie czynniki zewnętrze wziąć pod uwagę oraz ćwiczenia, dzięki którym unikniesz w przyszłości porażki i rozczarowania. Autor pomoże Ci również odpowiedzieć na najbardziej podstawowe pytanie: czy ten pomysł jest odpowiedni dla Ciebie? Czy realizując swój projekt naprawdę spełnisz swoje marzenie i staniesz się tym, kim chcesz być? „Gotowi na start” to książka, która powinien przeczytać każdy, kto nosi się z zamiarem stworzenia własnego biznesu i wstąpienia na nową ścieżkę kariery zawodowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Książka dotyczy prawnych, społecznych oraz praktycznych wyzwań, przed jakimi stoją firmy, które decydują się na wprowadzenie zmian o charakterze restrukturyzacyjnym oraz działań, jakich takie plany wymagają. Autorzy, zajmujący się zawodowo projektami restrukturyzacyjnymi dla firm z różnych branż, dzielą się w publikacji swoim wieloletnim doświadczeniem w tym zakresie.  Czytelnik znajdzie tu omówienie m.in. takich tematów jak: zarządzanie talentami i karierą wewnątrz organizacji (upskilling i reskilling); wyzwania formalnoprawne i praktyki w zakresie zwolnień; udzielanie wsparcia zwalnianym pracownikom w poszukiwaniu nowej pracy (outplacement); programy dobrowolnych odejść jako alternatywa dla zwolnień lub ich znacznego zmniejszenia (najczęstsze obawy i największe korzyści); wyzwania stojące przed organizacjami podczas fuzji i przejęć; restrukturyzacja w Polsce na tle innych krajów europejskich. Ciekawym uzupełnieniem treści książki są prognozy autorów w zakresie najważniejszych trendów oraz ich wpływu na przyszłe procesy restrukturyzacyjne. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów kadr, menadżerów oraz przedsiębiorców. Ze względu na swój praktyczny oraz kompleksowy charakter zainteresuje również prawników zawodowo zajmujących się sprawami z zakresu prawa pracy oraz pracowników naukowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: "O zupie". Dziennikarz zdziwił się i dopytał: "Przez pół godziny?". Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu. Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak przypuszczałam. Nie dało się odpowiedzieć na wszystkie pytania słuchaczy związane z zupą. I oczywiście nie rozmawialiśmy o różnych przepisach kulinarnych, tylko o zasadach etykiety. Przecież inaczej się je zupę czystą i zawiesistą. Inaczej krem z jarzyn i zwykłą jarzynową. Potem trzeba było rozwikłać dylematy związane z łyżką - gdzie ją odłożyć w trakcie jedzenia i po zjedzeniu zupy, a jak ją wkładać do buzi: czy przodem, czy może bokiem. Trzeba było też wspomnieć o zupie już wyporcjowanej i o takiej, którą podaje się w wazie. Ktoś mógłby powiedzieć, że życie przed audycją wydawało się takie proste. Drodzy Czytelnicy, i po audycji, i po lekturze tej książki będzie dopiero łatwe. I w dodatku przyjemne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości; jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym; w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników; jak kierować „wirtualnymi” zespołami; jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników. Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych. Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL. Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji. Cechą wyróżniającą monografię jest: • przystępny język i prosta forma przekazu, • ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej, • prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji. Książka skierowana jest przede wszystkim do: • przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, • menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, • przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress)
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Myśl pozytywnie, działaj odważnie / Łukasz Mika. - Wydanie I. - Łódź : Łukasz Mika, 2021. - 126 stron : fotografia ; 21 cm.
Od autora: "Książka mówi o fundamentach codziennego funkcjonowania, które rewelacyjnie wpływają na poprawę naszego samopoczucia. Dodatkowo zawarte są zagadnienia z psychologii w sporcie jak i również psychomotoryki- czyli prostych sposobów treningu naszego umysłu. Zawiera również historie oparte na faktach zawodników z którymi współpracuje lub współpracowałem".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy? Do niedawna działy HR uchodziły powszechnie za najbardziej niemierzalne w przedsiębiorstwach. Ostatnio jednak ten trend się zmienia. Takie pojęcia jak data-based HR czy data-driven HR z roku na rok zyskują na popularności. Zarządzający firmami, a także sami pracownicy human resources chcą mierzyć efektywność coraz większej liczby procesów personalnych, by na podstawie uzyskanych wyników móc planować przyszłe działania. Tylko co mierzyć? Jakimi metodami to robić? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z analityką zasobów ludzkich znajdziesz w tej książce. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Kolejne, uaktualnione wydanie popularnego poradnika, który od lat ogrywa rolę doradcy dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce. To obowiązkowa pozycja dla każdego startującego przedsiębiorcy. Krok po kroku przedstawiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej zaprezentowany został zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem, w tym z najnowszymi przepisami związanymi z Nowym Ładem. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku odnaleźć można porady eksperta z dziedziny księgowości, dzięki którym Czytelnik pozna najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń zarówno z urzędem skarbowym, jak i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. W książce zawarto odpowiedzi m.in. na następujące pytania: Jaki rodzaj działalności wybrać, by nowo tworzona firma w przyszłości przynosiła zyski, a nie straty? Jakie czynności należy wykonać, by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? Jakie druki i jak należy wypełnić, by dokonać rejestracji firmy? Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorcę, który zakłada działalność gospodarczą? Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? Jak i gdzie odnaleźć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? Jaką formę opodatkowania najlepiej wybrać, gdy uruchamiamy działalność gospodarczą? Czego należy unikać i jak wypełnić dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w urzędzie skarbowym? Na jakich warunkach zatrudniać pracownika, jakie są jego prawa, a jakie obowiązki pracodawcy? Kto, jak i kiedy powinien rozliczać się z ZUS-em? Co lepiej wybrać – kredyt czy leasing w ramach finansowania działalności? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszcze­gólnych urzędach zobowiązanych do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawo­dawstwem i obowiązującymi normami. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku odnależć można także wartościowe porady eksperta z dziedziny księgowości, który wyjaśnia najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń z Urzędem Skarbowym, jak i Zakładem Ubezpieczeń Spo­łecznych. W poradniku odnajdziesz odpowiedzi na następujące pytania: - Jaki rodzaj działalności wybrać by nowotworzona firma w przyszłości przynosiła korzyści a nie straty? - Jakie czynności należy wykonać by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? - Jakie druki i jak należy wypełnić by dokonać rejestracji firmy? - Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorce, który zakłada działalność gospodarczą? - Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? - Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? - Jak i gdzie odnależć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? - Jaką formę opodatkowania nalepiej wybrać, gdy uruchamiamy działalność gospodarczą? - Jak wypełniać dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w Urzędzie Skarbowym? - Na jakich warunkach zatrudniać pracownika, jakie są jego prawa, a jakie Twoje - jako pracodawcy - obowiązki? - Jak rozliczać sie z ZUS-em, kto i kiedy? - Co lepiej wybrać w ramach finansowania naszej działalności: kredyt czy leasing? - Jak sporządzić biznesplan? - Jakich błędów uniknąć przy planowaniu przedsięwzięć? - W jaki sposób można prowadzić działalność przez Internet? - Kiedy należy uzyskać koncesję, licencję czy zezwolenie by prowadzić przedsiębiorstwo? Te i wiele innych pytań oraz odpowiedzi odnajdą Państwo w oferowanym przedwodniku. Życzymy udanego korzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Jak założyć i prowadzić własną firmę : praktyczny poradnik z przykładami / Przemysław Mućko, Aneta Sokół. - Wydanie XII zmienione i uaktualnione, stan prawny na 1 stycznia 2022 r. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 171 stron : ilustracje ; 24 cm.
Kolejne, uaktualnione wydanie popularnego poradnika, który od lat ogrywa rolę doradcy dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce. To obowiązkowa pozycja dla każdego startującego przedsiębiorcy. Krok po kroku przedstawiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej zaprezentowany został zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem, w tym z najnowszymi przepisami związanymi z Nowym Ładem. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku odnaleźć można porady eksperta z dziedziny księgowości, dzięki którym Czytelnik pozna najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń zarówno z urzędem skarbowym, jak i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.W książce zawarto odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaki rodzaj działalności wybrać, by nowo tworzona firma w przyszłości przynosiła zyski, a nie straty? • Jakie czynności należy wykonać, by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? • Jakie druki i jak należy wypełnić, by dokonać rejestracji firmy? • Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorcę, który zakłada działalność gospodarczą? • Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? • Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? • Jak i gdzie odnaleźć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? • Jaką formę opodatkowania najlepiej wybrać, gdy uruchamiamy działalność gospodarczą? • Czego należy unikać i jak wypełnić dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w urzędzie skarbowym? • Na jakich warunkach zatrudniać pracownika, jakie są jego prawa, a jakie obowiązki pracodawcy? • Kto, jak i kiedy powinien rozliczać się z ZUS-em? • Co lepiej wybrać - kredyt czy leasing w ramach finansowania działalności? [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
(W Prostocie Tkwi Siła)
Najważniejsze koncepcje mikroekonomii Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarządzający firmami wykorzystują mikroekonomię do analizy rynków od A do Z - nawet jeśli nie zdają sobie z tego sprawy. W książce: Małe podmioty tworzą wielkie rynki Konsument to także Ty Firmy to centra decyzyjne Dobro społeczeństwa to także wartość Warto myśleć strategicznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych. W książce omówiono m.in.: dorobek badawczy i osiągnięcia ośrodków naukowych zajmujących się ZZL w latach 2007–2020; tożsamość naukową tej dziedziny oraz kluczowe dylematy metodyczne w badaniach; wpływ nowych technologii oraz zmiennego środowiska pracy na zarządzanie kadrami; rekomendowane kompetencje przyszłości. Autorami książki są specjaliści reprezentujący największe ośrodki akademickie w Polsce – Warszawę, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Gdańsk, Katowice, Toruń, Szczecin, Lublin. Mają oni bogate doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych, kształceniu oraz doradztwie w zakresie ZZL. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla badaczy omawianej problematyki, jak i studentów studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Szczególnie polecana jest przedsiębiorcom, menedżerom i pracownikom odpowiedzialnym za rozwój personelu jako zestaw dobrych praktyk i wskazówek do dalszego rozwoju. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Przekształcenia globalnych sił gospodarczych i wciąż rosnąca konkurencja podmiotów na świecie o czynniki produkcji oraz rynki zbytu, stwarzają wyzwania w kształtowaniu się nowych międzynarodowych stosunków gospodarczych (MSG). Zmiany dotychczasowych MSG w kierunku zrównoważonego i trwałego rozwoju (ZiTR) gospodarki światowej są jednak wciąż za małe w stosunku do oczekiwań społeczeństw. Nowatorska koncepcja przedstawianego podręcznika wynika nie tylko z idei rozwoju tych stosunków w kierunku bardziej zrównoważonych, jako warunku ZiTR, ale również z innowacyjnej struktury jego treści. Książkę adresujemy przede wszystkim do studentów wszystkich kierunków oraz praktyków, których interesują problemy globalne. Młody Czytelniku, studencie, przedsiębiorco, polityku, zapraszamy do lektury tej książki i dyskusji nad rozwiązywaniem nowych problemów MSG w nurcie alternatywnej teorii ekonomii zrównoważonego rozwoju. Przesłanie Autorów do odbiorcy pracy brzmi: przeczytaj, przemyśl i podejmij próbę odpowiedzi na wynikające z jej treści pytania. W refleksji nad głównymi tezami książki, sformułuj nowe zagadnienia dotyczące Twoich możliwości uczestnictwa w ograniczaniu istniejących i możliwych do wystąpienia nowych zagrożeń dotyczących budowy zrównoważonych MSG. Autorzy w każdym rozdziale podręcznika stawiają ważne pytania, toteż z pewnością zaciekawi Czytelnika ich stanowisko w zakresie proponowanych mechanizmów rozwiązań. Ponadto interesująca w tym opracowaniu monograficznym jest prezentacja w zakresie: - dotychczasowego stanu wiedzy odnośnie do głównych aspektów MSG, - pozycji UE i Polski w przepływach handlowych towarów, usług, pracy i kapitału, - perspektywy kształtowania MSG stymulujących zrównoważony społeczno-gospodarczo-ekologiczny rozwój, - kierunku poprawy istniejących i tworzenia innych rozwiązań instytucjonalnych, - nowych informacji, które mogą być przydatne Czytelnikowi w formułowaniu strategii zrównoważonego rozwoju podmiotów gospodarczych na różnych poziomach funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
„Powiedz mi to po polsku" - często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, jak również wskazano kryteria formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów i kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Książka opowiada o nowoczesnym sposobie organizacji pracy, który oferuje szereg zmian polegających na swobodzie, wolności wyboru i zrównoważonym rozwoju, odpowiadając tym samym na złożoność dzisiejszego kontekstu gospodarczego i społecznego. Jeśli chcesz wejść na drogę zmian, wiodącą ku uefektywnieniu Twojej pracy - ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Wśród omówionych tematów: czego nauczyliśmy się, pracując zdalnie wskutek pandemii COVID-19, odnalezienie swojej pasji, stałe uczenie się i odwaga wyjścia ze strefy komfortu, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracy, biurokracja i głupota funkcjonalna - jak skutecznie się ich pozbyć, by zwalczyć frustrację i czuć się spełnionym, doświadczenia Autora w zakresie wdrażania metody smart working do firm o różnym profilu działalności. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej