Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(28)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Publikacje naukowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(25)
Centrala Czytelnia
(14)
Autor
Jóźwiak Bożena
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Zawiła Anna
(2)
Żórawski Tadeusz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Anderson Karen (marketing)
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Czapiewski Maciej (biegły rewident)
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936-2017)
(1)
Filar Bożena
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzybek Robert
(1)
Holpp Lawrence
(1)
Hyatt Michael S
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janczyk-Strzała Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kocuj Zbigniew
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowski Waldemar (1948- )
(1)
Kuron Piotr
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lowney Chris
(1)
Machnik Marcin
(1)
Malczak Łukasz Piotr
(1)
Manville Brook (1950- )
(1)
Mayo Herbert B
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Nieto-Rodriguez Antonio
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Perez Katarzyna
(1)
Podraza Andrzej (1964- )
(1)
Płusa Monika
(1)
Płókarz Rafał (1970- )
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Ruszel Mariusz
(1)
Schein Edgar H. (1928- )
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sinek Simon
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Strysik Jakub
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szołdra Marek
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Welch Jack (1935-2020)
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Włodarczyk Grzegorz
(1)
Zacharzewski Konrad (adwokat)
(1)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zawiła Tadeusz (kierownik projektu)
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Łukowski Michał
(1)
Šochová Zuzana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Dzieci
(8032)
6-8 lat
(4929)
9-13 lat
(4141)
Młodzież
(4104)
0-5 lat
(3575)
Menedżerowie
(38)
14-17 lat
(2121)
Szkoły średnie
(245)
Szkoły podstawowe
(231)
Rodzice
(213)
Szkoły wyższe
(193)
Szkoły ponadgimnazjalne
(131)
Dorośli
(122)
18+
(70)
Nauczyciele
(54)
Gimnazja
(42)
Studenci
(32)
Pedagodzy
(28)
Psycholodzy
(25)
Przedsiębiorcy
(23)
Licea
(20)
Kobieta
(19)
Klasa 8.
(17)
Programiści
(17)
Klasa 1.
(16)
Poziom podstawowy
(15)
Klasa 2.
(14)
Prawnicy
(14)
Technikum
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Klasa 3.
(12)
A2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Chłopcy
(11)
Dziewczęta
(11)
Przedszkola
(11)
Psychoterapeuci
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Urzędnicy
(10)
B1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Klasa 7.
(9)
Logopedzi
(9)
Nauczyciele przedszkoli
(9)
Terapeuci
(9)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5
(8)
Lekarze
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
A1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Klasa 6.
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Aplikanci
(6)
Klasa 4
(6)
Klasa 5.
(6)
Klasa 6
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Socjolodzy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Adwokaci
(5)
Ekonomiści
(5)
Informatycy
(5)
Inżynierowie
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Sędziowie
(5)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Coachowie
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Inwestorzy indywidualni
(4)
Pracodawcy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Przedstawiciele handlowi
(4)
Radcy prawni
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Bibliotekarze
(3)
Cukrzycy
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 8
(3)
Kobiety
(3)
Księgowi
(3)
Logistycy
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Policjanci
(3)
Pracownicy oświaty
(3)
Pracownicy socjalni
(3)
Ratownicy medyczni
(3)
Sportowcy
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Szkoły policealne
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Animatorzy czasu wolnego
(2)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Kultura organizacyjna
(7)
Przywództwo
(7)
Praca zespołowa
(6)
Zarządzanie
(6)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Motywacja pracy
(4)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja pracy
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
COVID-19
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Dobre praktyki
(2)
Instrumenty pochodne
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja
(2)
Outplacement
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Usługi
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Centra usług wspólnych
(1)
Coachowie
(1)
Controlling personalny
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dress code
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(1)
Etyka
(1)
Faworyzacja grupy własnej
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
General Electric Company
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Jakość usług
(1)
Jezuici
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryptowaluta
(1)
Księgarstwo internetowe
(1)
Księgowość
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Metoda tajemniczego klienta
(1)
Mobbing
(1)
Model biznesowy
(1)
Narcyzm
(1)
Nepotyzm
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Papiery wartościowe o stałym oprocentowaniu
(1)
Paternalizm
(1)
Planowanie
(1)
Pokora
(1)
Polityka energetyczna
(1)
Polityka płacowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca zdalna
(1)
Pracoholizm
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projekt informatyczny
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Płaca
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(2)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na 4. stronie okładki nazwa wydawcy oryginału: Morgan James Publishing.
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje. Jak wprowadzasz innowacje. Jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, zbierają wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji i cech definiujących dobre przywództwo i uzupełniają ją wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami z tej dziedziny – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie. W "Harvard Business Review. Podręczniku lidera" znajdziesz m.in.: zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów takich autorów, jak Clayton M. Christensen i Michael E. Porter, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Publikacja jest poświęcona funkcjonowaniu człowieka w organizacji, przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Książka przygotowana z myślą o mendadżerach, pracownikach naukowych i studentach zgłębiających takie dziedziny wiedzy jak zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress)
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne "nie" lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości. Autor książki, wieloletni kierownik projektów, mierzy się w niej właśnie z tą powszechną, choć może mało elegancką praktyką zarządzania projektami. To szczególne kompendium wiedzy, "projektowej czarnej magii", zawiera sprawdzone recepty dla kierowników projektów oraz kierowników organizacji IT, a także rady dotyczące tego, jak działać w krytycznych sytuacjach oraz jak unikać: niedoszacowania projektów w IT, opóźnień w ich realizacji, sporów wewnątrz zespołu projektowego, konfliktów z innymi project managerami, działami wdrożeniowymi, zespołem handlowym, niedomówień w relacjach z klientami, oddawania niedopracowanego produktu, wszelkiego rodzaju zagrożeń - od kar za opóźnienia po zerwanie kontraktu. "Autor podzielił się swoim dużym doświadczeniem w nadzorowaniu strategicznych projektów w międzynarodowych organizacjach. Zaskakuje znakomitą syntezą oceny skomplikowanych sytuacji oraz trafną analizą ich przyczyn, uwarunkowaną złożonością zaangażowanych stron, psychologią głównych aktorów, czasami sprzecznymi celami w organizacjach, a także różnie rozumianymi założeniami i zasadami niby oczywistymi dla wszystkich. Książka zawiera wiele case’ów z bogatej praktyki autora, co utrzymuje duże zainteresowanie w trakcie lektury, daje możliwość utożsamienia się z osobą decyzyjną zarządzającą dużymi projektami, zmienia perspektywę patrzenia i myślenia. Różne sytuacje i warianty rozwoju projektu oraz eskalacji sytuacji pozwalają zastanowić się nad mechanizmami i skutkami podejmowanych decyzji. Poruszane zagadnienia są niezwykle pragmatyczne i wszechstronne, pokazują wszystkie aspekty projektu - od jego genezy do zakończania. Książka nie jest teoretycznym kompendium o metodykach, ale bazuje na psychologii biznesu, emocjach oraz sprzeczności interesów - przez co jest niezwykle wartościowa. Po jej przeczytaniu czytelnik z pewnością zada sobie pytanie: czemu ciągle popełniamy tyle błędów, skoro zachowania i ich skutki są takie oczywiste i przewidywalne?"[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Nikolaus B. ENKELMANN (1936–2017) był jednym z najbardziej znanych ekspertów w dziedzinie zarządzania. W swym instytucie w Königstein przez ponad pół wieku z powodzeniem prowadził seminaria i treningi poświęcone doskonaleniu osobowości. Blisko milion osób, w tym menedżerów, trenerów, lekarzy i przedstawicieli innych zawodów, zapoznało się na nich z jego filozofią sukcesu. Napisał wiele książek, nagrywał też kasety audio i video, płyty CD. „Główne przesłanie Enkelmanna dla menedżerów nowego stulecia brzmi: posiadasz wszystkie umiejętności niezbędne, by uczynić swe życie cudownym pasmem sukcesów; twój potencjał jest nieograniczony, musisz tylko nauczyć się, jak z niego korzystać, a wtedy przyszłość stanie przed tobą otworem. Podczas lektury Charyzmy odkryjesz, że z siłą przekonywania jest jak ze sprawnością fizyczną: musisz regularnie trenować, by osiągnąć jak najwyższy poziom. Nikolaus B. Enkelmann proponuje ci specjalny program treningowy, z którego pomocą szybko poczynisz postępy i nauczysz się osiągać lepsze rezultaty, widoczne niemal z dnia na dzień we wszystkich dziedzinach życia.” Brian Tracy, autor książki „Milionerzy z wyboru” i innych światowych bestsellerów Odniesienie sukcesu bez zdolności charyzmatycznych jest w dzisiejszych czasach właściwie niemożliwe. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Książka dotyczy prawnych, społecznych oraz praktycznych wyzwań, przed jakimi stoją firmy, które decydują się na wprowadzenie zmian o charakterze restrukturyzacyjnym oraz działań, jakich takie plany wymagają. Autorzy, zajmujący się zawodowo projektami restrukturyzacyjnymi dla firm z różnych branż, dzielą się w publikacji swoim wieloletnim doświadczeniem w tym zakresie.  Czytelnik znajdzie tu omówienie m.in. takich tematów jak: zarządzanie talentami i karierą wewnątrz organizacji (upskilling i reskilling); wyzwania formalnoprawne i praktyki w zakresie zwolnień; udzielanie wsparcia zwalnianym pracownikom w poszukiwaniu nowej pracy (outplacement); programy dobrowolnych odejść jako alternatywa dla zwolnień lub ich znacznego zmniejszenia (najczęstsze obawy i największe korzyści); wyzwania stojące przed organizacjami podczas fuzji i przejęć; restrukturyzacja w Polsce na tle innych krajów europejskich. Ciekawym uzupełnieniem treści książki są prognozy autorów w zakresie najważniejszych trendów oraz ich wpływu na przyszłe procesy restrukturyzacyjne. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów kadr, menadżerów oraz przedsiębiorców. Ze względu na swój praktyczny oraz kompleksowy charakter zainteresuje również prawników zawodowo zajmujących się sprawami z zakresu prawa pracy oraz pracowników naukowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych. Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo energetyczne : koncepcje, wyzwania, interesy / redakcja naukowa Jarosław Gryz, Andrzej Podraza, Mariusz Ruszel. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018 [dodruk 2022]. - 268 stron : ilustracje, fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Publikacja „Bezpieczeństwo energetyczne. Koncepcje, wyzwania, interesy” dotyka aktualnych, ważnych i żywotnych interesów naszego kraju - jego bezpieczeństwa energetycznego, warunkującego sukces Polski w regionie i na świecie. Celem książki jest przedstawienie kluczowych procesów związanych z bezpieczeństwem energetycznym Polski i Unii Europejskiej. Zrozumienie determinant tych zjawisk umożliwia właściwą interpretację bezpieczeństwa energetycznego oraz pozwala zrozumieć przyczyny paradoksów związanych ze sprzecznością interesów ogólnoeuropejskich wobec narodowych. Publikacja napisana jest dla szerokiego grona odbiorców - środowiska naukowego, eksperckiego oraz administracji publicznej. Dedykowana jest tym wszystkim, którym zależy na zabezpieczeniu przyszłości Polski i regionu, nowoczesnej energetyce, ochronie środowiska czy poszukiwaniu alternatywnych źródeł energii. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 62 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Magia sprzedaży : techniki i ćwiczenia / Robert Grzybek. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 340 stron : ilustracje ; 22 cm.
Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną. W książce jest blisko trzydzieści ćwiczeń, dwa testy oraz mnóstwo anegdot, w większości zbieranych w polskich realiach biznesowych ostatniego dwudziestopięciolecia. Zarówno tych pozytywnych, które warto naśladować, jak i tych negatywnych, których należy unikać. Autor uczy, jak sprzedawać etycznie, ale jednocześnie część miejsca w książce poświęca na otwarcie nam oczu i naukę samoobrony przed naciągaczami i oszustami. Są tu perełki, na przykład autor wyjaśnia sekret popularności prezerwatyw w Polsce oraz kpi z różnych współczesnych mód, choćby z takich jak grywalizacja. Co najważniejsze – z książki naprawdę można się wiele nauczyć, i to niezależnie od tego, czy umawiasz przez telefon spotkania, czy też sprzedajesz skomplikowane projekty, wymagające poważnych inwestycji i zaangażowania sporych zasobów. Dodatkową wartość wnosi odrębna księga poświęcona ćwiczeniom i przypadkom negocjacyjnym. Na wstawieniu tej książki do kanonu podręcznych lektur zyskają sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży oraz wszyscy ci, którzy w swojej pracy korzystają z metod perswazji. Dla trenerów sprzedaży i negocjacji inspiracją mogą być liczne ćwiczenia do wykorzystania w scenkach. Metoda, której uczy autor, jest trochę jak pierścień z powieści Tolkiena – ten jedyny, który rządzi innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Na okładce: dowiedz się, czy twoja firma jest gotowa na wprowadzenie zespołów, zastanów się, czy zespoły mają sens, dbaj o rozwój zespołów.
Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tej książce, aby uzyskać doskonałe rezultaty w pracy z zespołami. Sukces Twojej firmy w przyszłości w dużej mierze zależy od tego, czy dziś uda Ci się wprowadzić do niej zespoły. Dlaczego? Ponieważ wskazują na to doświadczenia przedsiębiorstw w różnych działach gospodarki - zespoły są skuteczną metodą osiągania poprawy jakości i wydajności. "Jak kierować zespołami" zwiększy Twoje szanse na sukces, pokazując sposoby płynnego przejścia od firmy tradycyjnej do nowoczesnej. W tym podręczniku znajdziesz: - metody i listy kontrolne ułatwiające budowę doskonałego zespołu; - informacje o tym, czego powinieneś oczekiwać - a czego nie - od zespołów; - strategie umożliwiające rozpoznanie i uniknięcie największych pułapek i przeszkód w budowie zespołu. Firmy z całego świata odkrywają, że zespoły pracownicze i praca zespołowa wzbogaca je. Ta książka oferuje pomoc w budowie i kierowaniu zespołami, ocenie osiągniętego sukcesu i właściwym zorganizowaniu pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(FFF - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Agnieszka Wojtasiak-Terech.
Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy przedstawione są główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem. Autorzy omówili główne rodzaje ryzyka finansowego oraz proces zarządzania ryzykiem. Usystematyzowano wiele podejść wykorzystywanych w teorii i praktyce. Opisano instrumenty pochodne, które są najbardziej skutecznymi narzędziami sterowania ryzykiem finansowym, oraz pomiar i sterowanie dwoma najważniejszymi rodzajami ryzyka finansowego: rynkowym i kredytowym. W nowym wydaniu uaktualniona i rozszerzona została część dotycząca zarządzania ryzykiem w banku oraz zakładzie ubezpieczeń. Znacznie rozbudowany został również rozdział dotyczący zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. W publikacji znalazły się dwa nowe rozdziały na temat zarządzania ryzykiem w jednostce sektora publicznego oraz w gospodarstwie domowym. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów ekonomicznych i zarzadzania, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowych zajmujących się badaniami w zakresie metod analizy i zarządzania ryzykiem, przedstawicieli instytucji finansowych, przede wszystkim banków i ubezpieczeń oraz menedżerów. Podręcznik powstał pod kierunkiem prof. dr. hab. Krzysztofa Jajugi. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy naukowi Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Uniwersytetu Łódzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych / Elżbieta Janczyk-Strzała. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 183, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi syntetyczną analizę rozwiązań controllingowych istniejących w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zamysłem autorki było przybliżenie menedżerom narzędzia, jakim jest controlling, dzięki któremu można doprowadzić do poprawy efektywności oraz zwiększyć wartość przedsiębiorstwa. Opracowanie zawiera przykłady funkcjonujących w przedsiębiorstwach rozwiązań, które mogą posłużyć czytelnikowi jako wzór do wdrożenia nowych czy modyfikacji istniejących rozwiązań controllingowych. Książka została przygotowana z myślą o menedżerach różnych szczebli, pracownikach działów controllingu oraz studentach kierunków ekonomicznych. Może również być pomocna osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: "O zupie". Dziennikarz zdziwił się i dopytał: "Przez pół godziny?". Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu. Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak przypuszczałam. Nie dało się odpowiedzieć na wszystkie pytania słuchaczy związane z zupą. I oczywiście nie rozmawialiśmy o różnych przepisach kulinarnych, tylko o zasadach etykiety. Przecież inaczej się je zupę czystą i zawiesistą. Inaczej krem z jarzyn i zwykłą jarzynową. Potem trzeba było rozwikłać dylematy związane z łyżką - gdzie ją odłożyć w trakcie jedzenia i po zjedzeniu zupy, a jak ją wkładać do buzi: czy przodem, czy może bokiem. Trzeba było też wspomnieć o zupie już wyporcjowanej i o takiej, którą podaje się w wazie. Ktoś mógłby powiedzieć, że życie przed audycją wydawało się takie proste. Drodzy Czytelnicy, i po audycji, i po lekturze tej książki będzie dopiero łatwe. I w dodatku przyjemne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Patologie i dysfunkcje w organizacji / Karol Kowalewski, Joanna M. Moczydłowska. - Warszawa : Difin, 2020. - 247, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk o zarządzaniu pojawią się stosunkowo rzadko (na przykład nepotyzm, zaburzenia osobowości liderów, ageizm). Treść została podzielona na trzy części. W części pierwszej skupiono uwagę na problematyce nepotyzmu, kronizmu i paternalizmu. Przeanalizowano uwarunkowania, przyczyny i skutki mobbingu organizacyjnego. Ważnym elementem tej części pracy jest podrozdziałów dotyczących wpływu stereotypów na proces dyskryminacji w środowisku pracy. Część druga ma charakter psychologiczny. Obejmuje zagadnienia patologicznych zachowań i postaw uwarunkowane osobowościowo i kulturowo. Obok problematyki wypalenia zawodowego i nadmiernego zaangażowania w pracę ujęto tu zagadnienia „ciemnej strony osobowości” oraz patologicznych kultur organizacyjnych, na przykład kultury sekty i kultury narcyzmu. Część trzecia dotyczy zachowań kontrproduktywnych i anomijnych, takich jak kradzieże, sabotaż, zachowania anomijne. W książce wykorzystano bardzo bogaty zbiór materiałów źródłowych, w ogromnej części obcojęzycznych. [ksiegarnia.pwn.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo. Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: co motywuje ludzi do działania, jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji, jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji. Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. Pracownik zadowolony, identyfikujący się z organizacją i lubiący swoją pracę to pracownik efektywny, zaangażowany, wydajny, lojalny wobec praco dawcy oraz skuteczny. Istota efektywności pracy człowieka polega na pozyskaniu jego wewnętrznej motywacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
W „Zarządzania motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: - Co motywuje ludzi do działania? - Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.? Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki "Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Do końca lat 90. XX w. mieliśmy do czynienia głównie z pracownikiem nastawionym na korzyści finansowe i bezpieczeństwo zatrudnienia. Obecnie wykreował się typ pracownika, który jest bardziej świadomy swojego potencjału, preferowanych wartości, własnych aspiracji, mający na uwadze równoważenie własnego "koła życia", na które to elementy zwraca uwagę w procesie pracy. Dominującym motywem u obecnych pracowników jest znalezienie i wykonywanie pracy, którą się bardzo lubi lub która jest wręcz wykonywana z pasją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ucz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane. Z niniejszej książki dowiesz się m.in. o tym: Ľ w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany, Ľ jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany, Ľ w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian, Ľ jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników, Ľ w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian, Ľ jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę, Ľ dlaczego i jak monitorować i łą gotowość i otwartość na zmiany, Ľ jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem! „Źródłem inspiracji do napisania tej książki były przede wszystkim różnego rodzaju problemy w osiąganiu założonych celów, zwłaszcza nowych, które zaobserwowałam w różnych organizacjach lub zgłaszały mi firmy, z którymi współpracowałam, czy to w zakresie projektów doradczych, czy też szkoleniowych. U podłoża większości tych trudności leżały: brak komunikacji, pomijanie aspektu ludzkiego oraz nieznajomość narzędzi i strategii zarządzania zmianą. Widząc, jak wszelkie nowe propozycje, cele, narzędzia, rozwiązania, produkty czy projekty padają na mało podatny czy wręcz wrogi grunt, zrozumiałam, że przygotowanie organizacji do zmiany jest kluczowym aspektem jej powodzenia. Współpracując z firmami, byłam również świadkiem wielu innych błędów, które doprowadziły je do mało efektywnych zmian (wydłużonych w czasie, z przekroczonym budżetem) lub wręcz do rezygnacji z nich. Efektem tych wieloletnich obserwacji i poszukiwań oraz popełnionych również przez mnie błędów i podjętych prób ich naprawienia jest niniejsza książka. Mam nadzieję, że pozwoli ona wam uniknąć większości błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem”. [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości; jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym; w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników; jak kierować „wirtualnymi” zespołami; jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników. Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych. Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL. Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Heroiczne przywództwo : tajemnice sukcesu firmy istniejącej ponad 450 lat / Chris Lowney ; przełożył Łukasz Malczak. - Wydanie trzecie. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2019. - 349, [1] strona : ilustracje, fotografia, portret ; 23 cm.
(AMDG)
Lektura obowiązkowa dla każdego lidera w świecie biznesu. Umiałbym zarządzać znacznie skuteczniej, gdyby dane mi było przed laty przeczytać tę książkę. Jestem o tym przekonany. Gorąco polecam! Ron Burkard, dyrektor wykonawczy World Neighbors Po zapoznaniu się z poglądami Lowneya czytelnicy inaczej spojrzą na rzeczywistość. Publishers Weekly Założone bez kapitału czy biznesplanu w roku 1540 Towarzystwo Jezusowe to jedna z najlepiej działających korporacji, jakie kiedykolwiek istniały. Od prawie 500 lat skutecznie zarządza siecią placówek misyjnych czy edukacyjnych. Jezuici zawdzięczają swój sukces stosowaniu czterech zasad: samoświadomości, pomysłowości, miłości i heroizmu oraz opracowaniu niepowtarzalnej metody kształtowania prawdziwych liderów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej