Amazon.com
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Dział Muzyczny
(1)
Centrala Czytelnia
(1)
Autor
Galloway Scott
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Anderson Karen (marketing)
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Bryar Colin
(1)
Carr Bill
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Gallo Carmine
(1)
Geissler Heike (1977- )
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Hyatt Michael S
(1)
Kalinowska Elżbieta (1972- )
(1)
Norris Mark
(1)
Sieduszewski Marcin
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
West S
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Żołądkowicz Wojciech (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Kobieta
(4365)
Miłość
(3379)
Rodzina
(2543)
Tajemnica
(2480)
Przyjaźń
(2374)
Amazon.com
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2216)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1502)
Powieść angielska
(1482)
Relacje międzyludzkie
(1454)
Powieść polska
(1289)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1155)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1076)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(993)
Uczucia
(961)
Małżeństwo
(941)
Policjanci
(916)
Relacja romantyczna
(906)
Dziewczęta
(853)
Polska
(845)
Życie codzienne
(823)
Trudne sytuacje życiowe
(791)
Osoby zaginione
(770)
Sekrety rodzinne
(767)
Zwierzęta
(744)
Przestępczość zorganizowana
(724)
Boże Narodzenie
(698)
Żydzi
(694)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(654)
Uprowadzenie
(608)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(591)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(567)
Władcy
(563)
Zemsta
(557)
Spisek
(543)
Uczniowie
(529)
Humor
(524)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(500)
Chłopcy
(495)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(487)
Psy
(475)
Pamiętniki polskie
(469)
Ludzie bogaci
(466)
Mężczyzna
(466)
Seryjni zabójcy
(464)
Muzyka jazzowa
(458)
Poszukiwania zaginionych
(441)
Walka dobra ze złem
(439)
Śmierć
(437)
Władza
(433)
Polityka
(421)
Pisarze
(417)
Wojna
(411)
Koty
(408)
Literatura polska
(381)
Dojrzewanie
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(370)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Literatura dziecięca polska
(362)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(359)
Kultura
(356)
Polacy za granicą
(352)
Lekarze
(349)
Studenci
(345)
Czarownice i czarownicy
(339)
Przedsiębiorstwo
(339)
Politycy
(338)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Zjawiska paranormalne
(322)
Holokaust
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(317)
Pisarze polscy
(317)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(307)
Szlachta
(305)
Wsie
(304)
Psychologia
(303)
Odżywianie
(302)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(292)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Gatunek
Poradnik
(2)
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż fabularny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na 4. stronie okładki nazwa wydawcy oryginału: Morgan James Publishing.
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. Colin Bryar to były wiceprezes firmy, przez dwa lata był „szefem sztabu” Jeffa Bezosa, nazywano go też „cieniem Jeffa” i pracował w firmie od 1998 roku. Bill Carr dołączył do zespołu w 1999 roku i spędził w firmie ponad 15 lat. Jako wiceprezes ds. mediów cyfrowych uruchomił i zarządzał globalną działalnością firmy w zakresie cyfrowej muzyki i wideo, w tym Amazon Music, Prime Video i Amazon Studios. W książce Od Z do A obaj odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces. To praktyczny przewodnik i korporacyjna narracja, wypełniona naszymi wspomnieniami o tym, czym jest „bycie Amazonką”. Pokazujemy, że sukces na skalę Amazona nie jest osiągany dzięki geniuszowi pojedynczego lidera, ale raczej dzięki zaangażowaniu i realizacji zestawu dobrze zdefiniowanych, rygorystycznie przestrzeganych zasad i praktyk, udostępnionych tutaj publicznie po raz pierwszy. Colin Bryar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie tak Bezos tworzy perfekcyjnie skuteczne strategie komunikacyjne, które pozwoliły zamienić garażową firmę w światową potęgę. Co wspólnego ma dobra prezentacja i wpadająca w ucho piosenka? Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci? Jak dobrze używać metafor i porównań, żeby przekonać słuchaczy do swoich pomysłów? W tej książce Carmine Gallo odsłania przed nami sekrety skutecznej komunikacji stosowane przez twórcę Amazona. Teraz opracowane przez Bezosa narzędzia efektywnego porozumiewania się i przekazywania idei staną się dostępne również dla ciebie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017 Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune” Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Audiobook
W koszyku
Książka do słuchania.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Muzyczny
Brak informacji o dostępności: sygn. 002883 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Praca sezonowa / Heike Geißler ; przełożyła Elżbieta Kalinowska. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2020. - 173, [3] strony ; 21 cm.
(Poza Serią)
Na okładce podtytuł: Miesiąc w Amazonie.
Heike Geissler, niemiecka pisarka i tłumaczka, nie mogąc utrzymać się z freelancerskich zleceń, w 2010 roku zatrudniła się jako sezonowa pracowniczka w hali wysyłkowej Amazona w Lipsku. Jednak już po kilku dniach okazało się, że jej nowe stanowisko pracy to źródło nie tylko frustracji, ale i inspiracji literackich. Geissler pisze więc do samej siebie sprzed kilku lat, kiedy godziny odmierzał jej przemysłowy zegar, a dni - koniec umowy na czas określony. Opisuje konflikty między pracownikami i przełożonymi, przybliża wyśrubowane wymagania dotyczące czasu pracy, ukazuje hipokryzję leżącą u podstaw korporacyjnych zasad współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną („The Washington Post”). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 A/Z "B" (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej