Produktywność pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(6)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział Muzyczny
(1)
Centrala Czytelnia
(4)
Autor
Allen David (1945- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Baltrop Christopher (1940- )
(1)
Bock Laszlo (1972- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Całka Zofia
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Kowal Edward
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (1982 - )
(1)
McNaughton Diana (1942- )
(1)
Michalak Robert
(1)
Niespodziańska Joanna
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956-)
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Salas Eduardo (1956- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tannenbaum Scott
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4365)
Miłość
(3379)
Rodzina
(2543)
Tajemnica
(2480)
Przyjaźń
(2374)
Produktywność pracy
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2216)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1502)
Powieść angielska
(1482)
Relacje międzyludzkie
(1454)
Powieść polska
(1289)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1155)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1076)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(993)
Uczucia
(961)
Małżeństwo
(941)
Policjanci
(916)
Relacja romantyczna
(906)
Dziewczęta
(853)
Polska
(845)
Życie codzienne
(823)
Trudne sytuacje życiowe
(791)
Osoby zaginione
(770)
Sekrety rodzinne
(767)
Zwierzęta
(744)
Przestępczość zorganizowana
(724)
Boże Narodzenie
(698)
Żydzi
(694)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(654)
Uprowadzenie
(608)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(591)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(567)
Władcy
(563)
Zemsta
(557)
Spisek
(543)
Uczniowie
(529)
Humor
(524)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(500)
Chłopcy
(495)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(487)
Psy
(475)
Pamiętniki polskie
(469)
Ludzie bogaci
(466)
Mężczyzna
(466)
Seryjni zabójcy
(464)
Muzyka jazzowa
(458)
Poszukiwania zaginionych
(441)
Walka dobra ze złem
(439)
Śmierć
(437)
Władza
(433)
Polityka
(421)
Pisarze
(417)
Wojna
(411)
Koty
(408)
Literatura polska
(381)
Dojrzewanie
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(370)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Literatura dziecięca polska
(362)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(359)
Kultura
(356)
Polacy za granicą
(352)
Lekarze
(349)
Studenci
(345)
Czarownice i czarownicy
(339)
Przedsiębiorstwo
(339)
Politycy
(338)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Zjawiska paranormalne
(322)
Holokaust
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(317)
Pisarze polscy
(317)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(307)
Szlachta
(305)
Wsie
(304)
Psychologia
(303)
Odżywianie
(302)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(292)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tłumaczenie z wykorzystaniem fragmentów książki "Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności" w tłumaczeniu Marcina Kapeli.
Całkiem nowe, ekskluzywne wydanie! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller - pierwsze wydanie książki Getting Things Done - nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”. I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu - efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
U góry okładki: Twórca rewolucyjnej metody Getting Things Done!
Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu jako całości. Istnieje jednak spójna metoda, całościowa, a jednocześnie możliwa do zastosowania w dowolnym aspekcie życia i w dowolnej chwili. Obojętnie, czy jesteś prezesem korporacji, matką trójki dzieci, czy studentem kilku kierunków - możesz uniknąć niepotrzebnego stresu i niepowodzeń. Wystarczy zrozumieć, że trzeba szybko wprowadzić zmiany i zastosować GTD - metodę, dzięki której miliony ludzi odzyskało kontrolę nad swoim życiem i odniosło sukces. Metoda Getting Things Done okazała się skuteczną odpowiedzią na potrzeby rzeszy zestresowanych i przemęczonych menedżerów różnego stopnia. Po latach David Allen, twórca tej metody, odkrył, że jest ona nie tylko systemem osobistej produktywności. GTD ma znacznie szersze zastosowanie - zapewni Ci kontrolę nad wszystkimi aspektami codzienności i z łatwością umieścisz je w obrębie własnych celów i dążeń. Poprzednia książka poświęcona Getting Things Done była zestawem narzędzi. Ta z kolei jest mapą pozwalającą zorientować się, na jakim etapie życia obecnie się znajdujesz i jak dotrzeć tam, gdzie chcesz się znaleźć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Metody pracy się zmieniają. A Ty? Ta książka jest o tym: - jak uczyć się od kolegów z pracy - tych najlepszych i tych najgorszych - dlaczego powinno się zatrudniać ludzi mądrzejszych od nas samych - w jakim celu należy znieść władzę menedżerów nad pracownikami - dlaczego nie warto ufać własnemu instynktowi. "Obecnie większość swojego czasu spędzamy, pracując. To źle, jeśli praca nas demotywuje lub odczłowiecza" - tak twierdzi Laszlo Bock, wizjoner kierujący przez wiele lat działem rekrutacji w firmie, która zmieniła sposób interakcji całego świata z zasobami wiedzy i informacji. Zacytowany pogląd Bocka jest jednocześnie rdzeniem i motywem przewodnim jego znakomitej książki. Praca rządzi! to niezwykle ważny manifest, który może radykalnie zmienić styl naszej pracy i życia. To książka, która prezentuje nową filozofię pracy i strategię przyciągania najlepszych talentów - bo jedno i drugie stanowi o powodzeniu przedsięwzięcia. Twoje miejsce pracy i sposób, w jaki traktujesz swoich pracowników ma olbrzymi wpływ na twój potencjalny sukces. W czternastu błyskotliwych rozdziałach Bock opisuje, czego możemy się nauczyć na przykładach wielu różnych przedsiębiorstw, które wybiły się na rynku - od powszechnie rozpoznawalnych marek po mało znanych innowatorów. Bock zabiera nas także za kulisy firmy z najbardziej spektakularnymi sukcesami na koncie - Google`a - ujawniając, dlaczego wciąż przoduje ona w rankingach najlepszych pracodawców. Lata swojego bogatego doświadczenia Bock zawarł w niemalże rozrywkowej narracji i szeregu prostych do wdrożenia zasad - i to niezależnie od tego, czy jesteś pracujesz niezależnie, czy należysz do choćby i wielotysięcznego zespołu. Praca rządzi! pokazuje, jak znaleźć równowagę pomiędzy kreatywnością a strukturą; jak odnieść sukces, który będzie się mierzył nie tylko wartością Twoich udziałów, ale także jakością życia. Przeczytaj tę książkę, by stworzyć lepsze przedsiębiorstwo, będąc jego częścią - a nie zarządcą. Przeczytaj ją, by ponownie obudzić w sobie radość z tego, czym się zajmujesz. Ktoś może pomyśleć, że Praca rządzi! to książka o Google`u. Takie założenie jest do pewnego stopnia słuszne, ten tekst jest jednak generalnie czymś więcej: to dzieło mówiące o tym, jak tworzyć ludzkie systemy operacyjne, dzięki którym pracownicy dowolnie wybranego przedsiębiorstwa będą podejmować optymalne decyzje. Praca rządzi! to klarownie napisana książka bazująca na dowodach, a zawarte w niej praktyczne wskazówki oraz przekonująca filozofia sprawią, że ten tekst zdobędzie dominującą pozycję w świecie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Sensus)
Ta książka jest jedną z najważniejszych lektur dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo lub zastanawiają się nad podjęciem tego wysiłku. Dzięki niej odpowiesz sobie na pytanie, czy rozpoczęcie starań o awans będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. Dowiesz się również, w jaki sposób przygotować siebie do roli menedżera i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę. Znajdziesz też sporo przydatnych wskazówek dotyczących budowania własnej marki oraz rozwijania pozytywnych relacji z innymi osobami. Wartościową częścią książki są rozdziały poświęcone wyjątkowo stresującej sytuacji: rozpoczynaniu kariery od nowa. Zamieszczono w nich szereg cennych spostrzeżeń na temat poszukiwania nowej pracy, zakładania własnej firmy, a nawet radykalnej zmiany zawodu. W tej książce między innymi : rozwijanie kwalifikacji niezbędnych, aby otrzymać awans budowanie umiejętności zarządzania procesami i ludźmi doskonalenie technik komunikowania się i przekonywania innych możliwości awansu we własnej firmie i szukanie nowej posady przygotowanie się do całkowitej zmiany zawodu Najlepsza kariera? Tylko taka, która przynosi zadowolenie i satysfakcję!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. *** „Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum”. KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count “Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją”. LOU HOLTZ, trener NFL „W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy”. NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Książka omawia niezwykle aktualne zagadnienie jakim jest zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych. Prawdziwe wyzwanie dla menedżerów takich przedsiębiorstw stanowi większa złożoność otoczenia i niepewność towarzysząca prowadzeniu działań poza granicami kraju pochodzenia. Wykonywanie zadań przez pracowników znajdujących się w różnych miejscach, często odległych od siebie geograficznie i kulturowo, wymaga także opracowania i wdrożenia adekwatnych strategii i metod zarządzania zasobami ludzkimi. Szczegółowo przedstawiono w niej m.in.: genezę i istotę międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, czynniki determinujące funkcjonowanie międzynarodowych rynków pracy oraz występujące na nich tendencje, rozwój pracowników i przebieg kariery w firmach międzynarodowych, wykorzystanie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych, strukturę zatrudnienia w przedsiębiorstwach międzynarodowych, delegowanie pracowników na misje zagraniczne oraz ich adaptację w nowym środowisku pracy, zarządzanie efektywnością pracy w środowisku międzynarodowym, kształtowanie wynagrodzeń w przedsiębiorstwach funkcjonujących na rynkach międzynarodowych i zatrudniających pracowników z różnych krajów, wykorzystanie technologii informatycznych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla praktyków, dyrektorów i menedżerów przedsiębiostw działających na rynkach międzynarodowych, a także osób zajmujących się naukowo tym zagadnieniem, które znajdą w niej wiele informacji na temat doskonalenia metod zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wiedza, umiejętności, zdolności, motywacja i wartości pracowników mają coraz większe znaczenie jako czynnik konkurencyjności współczesnych organizacji. Zarządzanie ludźmi zmienia się z rutynowego administrowania sprawami osobowymi w kierunku rozwijania strategii oraz profesjonalizacji metod pozyskiwania i wykorzystania kapitału ludzkiego. W prezentowanej książce autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych. W kolejnych rozdziałach przedstawia genezę i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, jej współczesne ujęcie oraz charakteryzuje główne obszary, takie jak planowanie zatrudnienia, kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia, kierowanie ludźmi, zarządzanie efektami pracy, ocenianie, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, warunki i stosunki pracy oraz kierunki doskonalenia funkcji personalnej. Omawiając strategiczne i operacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, odwołuje się do rozwiązań ugruntowanych w teorii i praktyce. Jednocześnie podkreśla potrzebę innowacyjności, rozumianej jako gotowość do przekraczania granic w myśleniu i działaniu wyznaczonych przez praktyki ukształtowane w przeszłości. Autor zachęca do poszukiwania najlepszych sposobów tworzenia i dostarczania wartości w obszarze funkcji personalnej. Publikację wzbogacają przykłady zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy. Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich. Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać. Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Skuteczne zespoły / Scott Tannenbaum, Eduardo Salas ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie I. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: siedem czynników zwiększających skuteczność zespołu.
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce "Skuteczne zespoły" autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dobry coach może zmienić życie i karierę. Pomaga odkrywać talenty i wskazuje drzwi, za którymi znajduje się droga do sukcesów zawodowych i osobistych, ale także edukacyjnych i sportowych. Coach nie pokazuje prostej recepty na sukces, za to pomaga w zrozumieniu celów i opracowaniu planu, który do nich doprowadzi. Niestety, często jest tak, że ktoś, kto najbardziej potrzebuje pomocy coacha, z różnych względów nie może skorzystać z takiego wsparcia. I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Audiobook
W koszyku
Książka do słuchania.
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, ogromna żaba czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekać, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia żaby gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Obecne wydanie zostało uaktualnione w częściach dotyczących rozwoju techniki, jaki nastąpił od pierwszego wydania w roku 2001. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego. Ponad 1000 firm na świecie skorzystało już z jego wykładów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Muzyczny
Brak informacji o dostępności: sygn. 003025 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem? Co ludzie sukcesu robią w weekend? Co ludzie sukcesu robią w pracy? Praca zawodowa, życie codzienne, weekendy — czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, ile czasu przecieka Ci przez palce, ile godzin i dni marnujesz na bezużyteczne, nudne, frustrujące zajęcia, ile szans bezpowrotnie w ten sposób odrzucasz? Dlaczego nigdy nie udaje Ci się wykroić wolnej chwili na poczytanie ulubionej książki, naukę języka czy wyjazd w Himalaje? I co robią inni, którym jakoś się to udaje? Wierz lub nie, ale oni mają dokładnie tyle samo czasu co Ty, równie skomplikowaną sytuację rodzinną, zawodową i towarzyską — tylko są znacznie lepiej zorganizowani. Jeśli czujesz, że masz już dość nerwowych poranków, spóźnionych terminów, atmosfery wiecznego pośpiechu i bezproduktywnej pracy, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz tu trzy krótkie poradniki, które odmieniły już życie tysięcy ludzi. Ich autorka pokaże Ci, jak po mistrzowsku wykorzystać poranki, osiągnąć maksimum produktywności w pracy i spędzić weekend tak, by czuć się naprawdę fantastycznie. Na potrzeby książki Laura Vanderkam przeprowadziła wywiady z najróżniejszymi ludźmi sukcesu: dyrektorami, artystami, ludźmi wolnych zawodów, a także przekopała się przez mnóstwo badań dotyczących zarządzania czasem. Podpowie Ci, jak zmienić zgubne nawyki, rozbawi Cię i skłoni do myślenia. Nigdy więcej nie trać czasu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374+379.8 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej