Sorting
Source
Katalog zbiorów
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
Branch
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Centrala Czytelnia
(1)
Author
Bonek Tomasz
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Smaga Marta
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Subject
Ekonomia matematyczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Matematyka
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjotechnika
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Książka omawia niezwykle aktualne zagadnienie jakim jest zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych. Prawdziwe wyzwanie dla menedżerów takich przedsiębiorstw stanowi większa złożoność otoczenia i niepewność towarzysząca prowadzeniu działań poza granicami kraju pochodzenia. Wykonywanie zadań przez pracowników znajdujących się w różnych miejscach, często odległych od siebie geograficznie i kulturowo, wymaga także opracowania i wdrożenia adekwatnych strategii i metod zarządzania zasobami ludzkimi. Szczegółowo przedstawiono w niej m.in.: genezę i istotę międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, czynniki determinujące funkcjonowanie międzynarodowych rynków pracy oraz występujące na nich tendencje, rozwój pracowników i przebieg kariery w firmach międzynarodowych, wykorzystanie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych, strukturę zatrudnienia w przedsiębiorstwach międzynarodowych, delegowanie pracowników na misje zagraniczne oraz ich adaptację w nowym środowisku pracy, zarządzanie efektywnością pracy w środowisku międzynarodowym, kształtowanie wynagrodzeń w przedsiębiorstwach funkcjonujących na rynkach międzynarodowych i zatrudniających pracowników z różnych krajów, wykorzystanie technologii informatycznych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla praktyków, dyrektorów i menedżerów przedsiębiostw działających na rynkach międzynarodowych, a także osób zajmujących się naukowo tym zagadnieniem, które znajdą w niej wiele informacji na temat doskonalenia metod zarządzania zasobami ludzkimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Book
In basket
W książce wykorzystano fragmenty wcześniejszej publikacji Tomasza Bonka i Marty Smagi "Biznes w Internecie".
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, jak mierzyć oglądalność witryny, jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, jak zarabiać na sprzedaży online, jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę. Adresaci: Książka będzie przydatna przedsiębiorcom, pracownikom zajmującym się marketingiem i promocją, blogerom, osobom prowadzącym fora lub tematyczne serwisy internetowe oraz wszystkim tym, którzy chcą zacząć zarabiać przez internet.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Matematyka dla kierunków ekonomicznych : przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej / Henryk Gurgul, Marcin Suder. - Wyd. 6 uzup. i popr., uwzględniające podstawowy program matematyki również na kierunkach technicznych. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer Business, 2015. - 778, [1] s. : il. ; 24 cm.
Książka korzystnie wyróżnia się na tle podręczników z matematyki adresowanych do studentów tym, że przedstawiono w niej podstawowe fakty i matematyki na poziomie szkoły średniej, niezbędne w studiowaniu matematyki na poziomie szkoły wyższej. Studenci, rekrutujący się z różnych szkól, o różnych profilach i poziomach, mają możliwość samodzielnego uzupełnienia braków. Przedstawione w książce zastosowania matematyki w ekonomii nie są tylko zwykłymi ilustracjami, ale przedstawiają matematyczne metody rozwiązywania poważnych problemów komparatywnych, elementy teorii użyteczności, podstawy teorii wzrostu ekonomicznego itp. Prof. dr hab. Edward Smaga. Katedra Matematyki, Wydział Finansów, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Treść podręcznika jest kompatybilna z aktualnym planem studiów i obowiązującym programem nauczania w uczelniach ekonomicznych. Z pełnego spektrum zagadnień związanych z matematyką elementarną, algebrą liniową i analizą matematyczną oraz ich zastosowaniami w naukach ekonomicznych autorzy wybrali zagadnienia zapewniające odpowiednie tzw. minimum programowe, a jednocześnie najważniejsze z punktu widzenia potencjalnych adresatów, czyli studiujących nauki ekonomiczne i nauki o zarządzaniu oraz dyscypliny pokrewne. Prof. dr hab. Jerzy Mika, Katedra Matematyki, Wydział Zarządzenia, Akademia Ekonomiczna w Katowicach Podręcznik zawiera bardzo bogaty materiał zaczerpnięty z raźnych działów matematyki, Autorzy umiejętnie łączą rozwiązania teoretyczne z aplikacjami ekonomicznymi. Dzięki różnym zabiegom dydaktycznym autorów z podręcznika mogą korzystać wykładowcy i studenci na uczelniach, na których jest różny wymiar zajęć z matematyki. Podręcznik stanowi bardzo dobrą podbudowę do zajęć ze statystyki, ekonometrii oraz programowania matematycznego. Prof. zw. dr hab. Tadeusz Stanisz, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 51 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again