Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(8)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(8)
Centrala Czytelnia
(17)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Black Sam
(1)
Borkowska Stanisława (1939-)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cowling A. G
(1)
Dale Margaret
(1)
Golec Nikodem
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kasapi Andrew
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kurczewska Urszula
(1)
Lany Magdalena
(1)
Liwowski Bolesław (1931-2014)
(1)
Lundy Olive
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Mayo Andrew
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Patkanowski Michał
(1)
Payne Tim
(1)
Perez Katarzyna
(1)
Pers Jolanta
(1)
Plichta Jarosław
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Szumilak Jan
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Wood Robert (1941- )
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia (1943- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kadry
(9)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Płaca
(2)
Rekrutacja
(2)
Selekcja pracowników
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zawód
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Analiza historii zdarzeń
(1)
Audyt personalny
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Ceny
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka gospodarcza
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Jakość
(1)
Język
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera międzynarodowa
(1)
Komunikowanie międzynarodowe
(1)
Konferencje
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Koszty
(1)
Kredyt
(1)
Leasing pracowniczy
(1)
Media
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerstwo
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Obligacje
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Propaganda i agitacja
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Regulamin pracy
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Siła robocza
(1)
Sponsoring
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Strategia
(1)
Stres
(1)
Swapy procentowe
(1)
Szkolenie
(1)
Szkolenie pracowników
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Telepraca
(1)
Wystawy
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Zdolność kredytowa
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
Gatunek
Publikacje dydaktyczne
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego. Na kompleksową analizę składają się następujące zagadnienia: 1. Udział handlu detalicznego w procesie tworzenia wartości na tle genezy handlu, znaczenie współcześnie tworzonych form i metod sprzedaży detalicznej 2. Kształtowanie produktu przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz tworzenie kombinacji innowacyjnych 3. Systemy komunikowania się z nabywcami i społeczna odpowiedzialność handlu detalicznego 4. Merchandising w ujęciu funkcjonalnym i organizacyjnym É rozpoznanie psychologicznych aspektów zachowań nabywcy, sposoby dostarczania informacji i motywowania do dokonania zakupu 5. Organizacja i przebieg procesu zaopatrzeniowego, relacje z producentami i dostawcami 6. Systemy logistyczne zapewniające sprawność i niezawodność tworzonych łańcuchów dostaw 7. Wykorzystanie komputerowych systemów informacyjno-decyzyjnych i ich rola w zarządzaniu sprzedażą detaliczną, zastosowanie baz danych 8. Czynniki efektywności handlu detalicznego É polityka cenowa, gospodarowanie zasobami, wskaźniki finansowe. Omówienie każdego z wymienionych obszarów uzupełniono dodatkiem tematycznym zawierającym odniesienie do rzeczywistych zjawisk obserwowanych w polskiej i światowej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie wynagrodzeń / Stanisława Borkowska. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 580s.;rys.,tab.,wykr. ; 24 cm.
Efektywne i konkurencyjne systemy wynagrodzeń jako istotny czynnik motywowania ludzi do pracy powinny być powiązane z celami i strategią firmy - wychodząc z tego podstawowego założenia, autorka prezentuje różnorodne sposoby wynagradzania pracowników oraz sytuacje, w jakich mogą być stosowane. Szczegółowo analizuje wszystkie aspekty wynagrodzeń, począwszy od wyboru odpowiedniego systemu, a skończywszy na metodach sprawnego nim zarządzania. Analizie poddane są m.in.: - funkcje, składniki wynagrodzeń oraz kierunki zmian systemów, - procedury projektowania systemów wynagrodzeń oraz podsystemów funkcjonalnych, organizacyjnych i podsystemów dla specyficznych grup zatrudnionych, - struktura wynagrodzeń całkowitych - wynagrodzenia pakietowe, - metody wartościowania pracy i systemowa ocena efektów, - rynkowe przeglądy wynagrodzeń - standardy jakościowe i wykorzystanie, - wynagradzanie indywidualne i grupowe, udziałowe formy wynagrodzeń, - rodzaje tabel płac i ich budowa, sposoby dokonywania podwyżek płac. Autorka porusza wiele nowych i złożonych problemów, takich jak sposoby wykorzystania bodźców długoterminowych. Prezentowane rozwiązania ilustruje przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm polskich i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Indeks.
Outsourcing jest metodą doskonalenia sposobu przeprowadzania tych procesów, które nie są dla organizacji bezpośrednim źródłem przychodu, poprzez zlecenie ich specjalistycznej firmie zewnętrznej. Często dotyczy to właśnie zadań z zakresu funkcji personalnej, takich jak opisane w książce: rekrutacja i selekcja, leasing pracowniczy, przemieszczenia pracowników wewnątrz firmy, szkolenia, planowanie następstw oraz obsługa wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, programów pomocy pracownikom i osób oddelegowanych do pracy za granicą. Książka zawiera opis podstawowych strategii outsourcingu, formularze, wzory dokumentów, narzędzia i przykłady ich zastosowania oraz wskazówki pomocne przy podejmowaniu decyzji dotyczących: - obszarów działań, które należy wydzielić ze struktury wewnętrznej organizacji, - wyboru firmy outsourcingowej, - konstruowania planu współpracy, - sposobu negocjowania kontraktu, - polityki przemieszczeń pracowników w związku z outsourcingiem, - sposobu przekazywania pracownikom informacji o procesie restrukturyzacji, - kontrolowania kosztów i jakości usług outsourcingowych, - przeprowadzania procesu realizacji planu outsourcingu, - zasad współpracy z firmą zewnętrzną zapewniających efektywną realizację zadań. Autorka przedstawia perspektywy rozwoju tej formy zarządzania przedsiębiorstwem, opisuje różne formy outsourcingu: całkowity, częściowy, w formie leasingu oraz podziału zadań. Podkreśla jego strategiczne znaczenie i opisuje możliwości, jakie otwiera przed organizacjami. Adresaci: pracownicy działów personalnych, kadra zarządzająca firm, kadra naukowa uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Działania podejmowane przez pracodawcę w celu pozyskania odpowiednich kandydatów i wyboru najlepszych można porównać do decyzji inwestycyjnych. Korygowanie skutków błędnej decyzji jest zwykle czasochłonne i kosztowne. Właściwa decyzja natomiast może przynieść efekty dalece przewyższające oczekiwania obu stron. W udoskonalaniu procesu rekrutacji i selekcji pomocne będą przedstawione w książce praktyczne metody przeprowadzania kolejnych jego etapów, do których zalicza się: # tworzenie opisu stanowiska i profilu osobowego, # poszukiwanie odpowiednich kandydatów, # przeprowadzanie wstępnej selekcji i testowanie, # podejmowanie decyzji dotyczącej zatrudnienia, # przyjmowanie kandydata do pracy, # dokonywanie oceny wyników poszczególnych faz procesu rekrutacji i selekcji. Poruszane zagadnienia są zilustrowane szczegółowymi opisami przypadków. Przykładom towarzyszą listy kontrolne oraz wzory dokumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta, co znajduje odzwierciedlenie w cenach akcji, obligacji i innych papierów wartościowych. Dlatego tak ważnym zagadnieniem jest pomiar wpływu zdarzeń na wartość firm notowanych na rynkach akcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. [343]-344.
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach stanowi kontekst dla rozważań na temat perspektyw i kierunków jego rozwoju w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Dla trenerów, menedżerów i specjalistów ds. personalnych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie polityki szkoleń i rozwoju pracowników, a także dla studentów zarządzania zasobami ludzkimi
Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym przykłady zastosowania prezentowanych metod, kwestionariuszy, ankiet i innych narzędzi dla trenerów. Autorki omawiają zagadnienia związane ze szkoleniami z uwzględnieniem perspektywy organizacyjnej i pokazują, w jaki sposób szkolenie wpływa na rozwój całej firmy. Omawiając poszczególne etapy szkoleń, wskazują na ich związki z innymi funkcjami w organizacji oraz z zarządzaniem kompetencjami, wiedzą, zmianą i projektem. Przedstawiają proces nabywania kompetencji, uwzględniając specyfikę konkretnych sytuacji, m.in. pracy z małą grupą, a także zwracając uwagę na psychologiczne aspekty prowadzenia różnych typów szkoleń. Publikacja jest przeznaczona dla trenerów, menedżerów i specjalistów ds. personalnych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie polityki szkoleń i rozwoju pracowników. Może być również wartościowym źródłem wiedzy dla studentów zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka / Oficyna Ekonomiczna)
W książce zastały omówione wybrane zagadnienia związane z działalnością wytwórczą przedsiębiorstwa. Autorzy zwracają dużą uwagę na praktyczny aspekt przekazywanej wiedzy. Podkreślają wpływ różnych warunków na sposób wykorzystania teoretycznych uogólnień oraz akcentują konieczność dostosowywania ich do konkretnej sytuacji, w jakiej funkcjonuje przedsiębiorstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Placet)
Indeks
Każda firma powinna co pewien czas przeprowadzać audyt funkcji personalnej - nie tylko po to, by ocenić skuteczność działań i ich zgodność z przepisami, ale również po to, by usprawnić obszar zarządzania personelem, a nawet go zrestrukturyzować. Cenną pomocą w przeprowadzeniu analizy sprawności funkcji personalnej może być niniejsza publikacja. Książka jest praktycznym poradnikiem przedstawiającym krok po kroku, jak można samodzielne przeprowadzić audyt. Zamieszczono w niej wiele użytecznych przykładów, narzędzi oraz procedur. Czytelnik ma możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego spośród przedstawionych rozwiązań oraz dostosowania go do potrzeb i specyfiki swojego przedsiębiorstwa. Przedstawione propozycje można wdrożyć w organizacjach różnego typu i różnej wielkości - wszędzie tam, gdzie funkcja kadrowa jest realizowana, a jej znaczenie doceniane. Książka jest przeznaczona dla menedżerów i pracowników działów personalnych oraz dla pracowników firm doradczych. Może być użyteczna dla członków zarządów przedsiębiorstw odpowiedzialnych za procesy restrukturyzacyjne i racjonalizację kosztów, a także firm zmieniających sposób funkcjonowania i organizacji pracy. Przyda się także menedżerom liniowym przygotowującym plany zatrudnienia, kierującym adaptacją nowych pracowników i dokonującym oceny podwładnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Trudno dziś znaleźć firmę, w której nie byłyby prowadzone szkolenia czy podejmowane inne działania mające na celu rozwój pracowników. Rzadko jednak działania te są traktowane całościowo i powiązane z ogólną strategią organizacji. Zdarza się, że kadra zarządzająca traktuje je jedynie doraźnie, nie dostrzegając, jak ważną rolę mogą one odegrać w zwiększaniu wartości firmy i w osiąganiu długofalowych celów biznesowych. W książce tej opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający się tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy i w polityce prowadzonej przez dział rozwoju zasobów ludzkich. Analizie poddano m.in.: # modele systematycznego kształtowania strategii działu rozwoju zasobów ludzkich, # miejsce działu rozwoju zasobów ludzkich w strukturze firmy, # zalety i wady orientacji na szkolenia i na wspieranie ogólnej kultury uczenia się, # metody zarządzania procesem uczenia się, # sposoby godzenia rozwoju indywidualnego pracowników z interesami organizacji, # przykładowe strategie rozwoju zasobów ludzkich, opracowane w znanych organizacjach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla kierowników i pracowników działów zasobów ludzkich, szkoleniowców i przedstawicieli kadry zarządzającej - bez względu na to, czy zajmują się oni tylko programami kształcenia, czy też ogólną strategią firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Publikacja dla teoretyków jak i praktyków zarządzania.Poruszone w niej zagadnienia dotyczą głównie sektora przedsiębiorstw, jednak wiele z nich ma charakter ogólniejszy i może znaleźć zastosowanie także w organizacjach typu non profit i ze sfery budżetowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundusze inwestycyjne, zwane również funduszami wspólnego inwestowania, są jednym z podstawowych segmentów rynku finansowego. Ich liczne zalety, przede wszystkim różnorodność i dostępność, sprawiają, że zajmują one ważne miejsce wśród innych form lokowania oszczędności i wolnych środków pieniężnych. Autorka w przystępny sposób wyjaśnia ideę wspólnego inwestowania oraz zasady funkcjonowania funduszy inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
W książce poddano analizie istotę i strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród omawianych zagadnień znalazły się takie kwestie, jak: kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, proces zatrudniania ze szczególnym uwzględnieniem ekspatriacji i repatriacji pracowników, międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, wynagradzanie pracowników w korporacji międzynarodowej, rozwój personelu i zarządzanie karierą międzynarodową oraz międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnozowanie organizacji jest czymś oczywistym i dawno zostało zaakceptowane w praktyce zarządzania. Inaczej przedstawia się sprawa patologii, o których pisze się mało i niechętnie ? tylko nieliczne organizacje przyznają się do jakichś nieprawidłowości. Mechanizmy patologiczne niejednokrotnie stają się funkcjonalnym elementem systemu (pełnią na przykład funkcję stabilizującą) i patologia tak silnie zrasta się wtedy z systemem, że jest uznawana za jego nieodzowny element. Przestaje się ją wówczas dostrzegać albo ujawnia się ona pod zupełnie inną postacią. Aby postawić trafną diagnozę, trzeba zatem znać i rozumieć mechanizmy patologiczne. Inspiracją do zaproponowanej w tej pracy systematyki patologii organizacyjnych był system kryteriów diagnostycznych DSM III, stosowany w psychiatrii. W przedstawionym systemie każda patologia jest określona za pomocą pięciu osi, opisujących kolejno: łatwo dostrzegalne objawy patologii, patologie związane z osobami kierującymi organizacjami, nieprawidłowości operacji i procesów, patogenne oddziaływanie środowiska organizacji i rozwój zjawisk patologicznych w czasie. Druga część książki ma charakter narzędziowy. Omówiono w niej szczegółowo takie zagadnienia, jak: - proces diagnostyczny i rola, jaką odgrywają w nim specjaliści z różnych dziedzin, - badania diagnostyczne prowadzone przy użyciu map poznawczych, - najważniejsze metody diagnostyczne (rozmowa i wywiad indywidualny) i sposoby analizowania ich wyników, - metody tworzenia niektórych testów psychologicznych (przykłady pytań, sposób analizy i przykładowy kwestionariusz mogący być punktem wyjścia do tworzenia własnych kwestionariuszy). Każdy rozdział zaczyna się od studium przypadku ? opisu jednej z powszechnie występujących patologii, ze szczegółowymi propozycjami interwencji w organizacji. Ich podsumowaniem jest ostatni rozdział, w którym przedstawiono działania, jakie można podjąć, aby uchronić swoją organizację od patologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rekrutacja i Selekcja)
Autorzy omawiają w tej książce wszystkie etapy procesu rekrutacji i selekcji, odwołując się do metod opartych na kompetencjach. Udało im się przy tym połączyć najlepsze praktyki dotyczące rekrutacji i selekcji z najnowocześniejszymi metodami, których nie przedstawiano jeszcze w literaturze przedmiotu. W kolejnych rozdziałach prezentują następujące po sobie etapy procesu rekrutacji i selekcji. Szczegółowo omawiają cztery duże grupy zagadnień: - zewnętrzne uwarunkowania procesu rekrutacji i selekcji; - przyciągnięcie kandydatów i ich wstępna selekcja; - ocena kandydatów; - podjęcie ostatecznej decyzji i ocena procesu. Wędrówkę przez labirynt procedur rekrutacji i selekcji ułatwia podzielone na odcinki studium przypadku dotyczące fikcyjnej firmy prowadzącej rekrutację i selekcję kandydatów na stanowisko dyrektora ds. zakupów za pomocą metod opartych na kompetencjach, a lekturę uatrakcyjniają przykłady zaczerpnięte z bogatego doświadczenia autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Indeks.
Autorzy książki, wychodząc z założenia, że o przewadze konkurencyjnej organizacji decydują pracujący w niej ludzie, ukazują, w jaki sposób zarządzanie personelem powinno być dostosowywane do zmian zachodzących we współczesnej gospodarce. Opisują czynniki, które wpływają obecnie na sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, oraz dokonują przeglądu nowych koncepcji i tendencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej