Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Centrala Czytelnia
(7)
Autor
Borowska-Pietrzak Agata
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Grajewski Piotr (1951- )
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kumar V. (1957-)
(1)
Machel Wojciech
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Perenc Józef
(1)
Płonka Michał
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Strumiłło Jędrzej
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wojnarowska Małgorzata
(1)
Wróbel Piotr (1981- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4364)
Miłość
(3377)
Rodzina
(2544)
Tajemnica
(2482)
Przyjaźń
(2376)
Marketing partnerski
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2219)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1500)
Powieść angielska
(1463)
Relacje międzyludzkie
(1458)
Powieść polska
(1286)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1156)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1080)
Rodzeństwo
(1009)
II wojna światowa (1939-1945)
(994)
Uczucia
(964)
Małżeństwo
(937)
Policjanci
(918)
Relacja romantyczna
(910)
Dziewczęta
(854)
Polska
(840)
Życie codzienne
(824)
Trudne sytuacje życiowe
(792)
Osoby zaginione
(771)
Sekrety rodzinne
(768)
Zwierzęta
(747)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Boże Narodzenie
(699)
Żydzi
(691)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(652)
Uprowadzenie
(607)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(592)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(569)
Władcy
(562)
Zemsta
(558)
Spisek
(543)
Uczniowie
(531)
Humor
(526)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(501)
Chłopcy
(496)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(477)
Psy
(475)
Ludzie bogaci
(467)
Mężczyzna
(464)
Seryjni zabójcy
(464)
Pamiętniki polskie
(463)
Muzyka jazzowa
(458)
Walka dobra ze złem
(443)
Poszukiwania zaginionych
(442)
Śmierć
(438)
Władza
(433)
Polityka
(420)
Pisarze
(417)
Wojna
(412)
Koty
(409)
Dojrzewanie
(379)
Literatura polska
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(369)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(358)
Kultura
(355)
Polacy za granicą
(352)
Literatura dziecięca polska
(350)
Lekarze
(348)
Studenci
(344)
Czarownice i czarownicy
(339)
Politycy
(338)
Przedsiębiorstwo
(337)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Holokaust
(321)
Zjawiska paranormalne
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(316)
Pisarze polscy
(316)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(306)
Wsie
(305)
Szlachta
(304)
Psychologia
(302)
Odżywianie
(300)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(290)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - C. H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: * klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), * neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, * uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, * koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), * ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), * koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), * koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna), * koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), * koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Małe i średnie przedsiębiorstwa : szanse i zagrożenia rozwoju / red. Nelly Daszkiewicz. - Wyd. 1, dodruk. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 186 stron : wykresy ; 24 cm.
W książce skupiono się na takich zagadnieniach jak: internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw, rola innowacji w MSP, upadłość MSP oraz miejsce i rola małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce sieciowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"(...) Recenzowana książka jest ważną pozycją w literaturze z zakresu zarządzania i marketingu jaka ukazuje się na polskim rynku wydawniczym. Rewolucyjne zmiany istoty stosunków między firmą a nabywcą, zastąpienie podejścia transakcyjnego podejściem relacyjnym wymagają zasadniczego przewartościowania klasycznych metod działania biznesowego. Niewątpliwie umiejętne zarządzanie relacjami z klientem winno stanowić centralny punkt odniesienia w myśleniu i działaniu marketingowym, o czym traktuje opiniowana książka.." dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej Wydział Organizacji i Zarządzania "...Stanowi ona kompleksowe opracowanie prezentujące rolę i znaczenie relacji klient - firma na współczesnym rynku oraz szczegółowo omawia metodologię i instrumentarium kształtowania relacji z nabywcą. Zamieszczone w pracy liczne rysunki, wykresy i tabele, ułatwiają przyswojenie i uporządkowanie zawartych w niej treści. Jestem przekonany, iż książka autorstwa Izabeli Dembińskiej-Cyran, Joanny Hołub-Iwan i Józefa Perenca zyska uznanie środowiska akademickiego (zarówno pracowników naukowych jak i studentów) oraz praktyków marketingu, stając się nie tylko źródłem wiedzy, ale również cenną inspiracją i fachową pomocą dla kadry menedżerskiej polskich przedsiębiorstw. Niewątpliwie zasługuje ona na wnikliwą lekturę." Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej Wydział Organizacji i Zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne É zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej