Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Centrala Czytelnia
(1)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(8074)
6-8 lat
(4971)
9-13 lat
(4146)
Młodzież
(4109)
0-5 lat
(3615)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
14-17 lat
(2120)
Szkoły średnie
(245)
Szkoły podstawowe
(230)
Rodzice
(214)
Szkoły wyższe
(193)
Szkoły ponadgimnazjalne
(130)
Dorośli
(122)
18+
(70)
Nauczyciele
(54)
Gimnazja
(42)
Menedżerowie
(38)
Studenci
(32)
Pedagodzy
(28)
Psycholodzy
(25)
Przedsiębiorcy
(23)
Licea
(20)
Kobieta
(19)
Klasa 8.
(17)
Programiści
(17)
Klasa 1.
(16)
Poziom podstawowy
(15)
Klasa 2.
(14)
Prawnicy
(14)
Technikum
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Klasa 3.
(12)
A2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Chłopcy
(11)
Dziewczęta
(11)
Przedszkola
(11)
Psychoterapeuci
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Urzędnicy
(10)
B1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Klasa 7.
(9)
Logopedzi
(9)
Nauczyciele przedszkoli
(9)
Terapeuci
(9)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5
(8)
Lekarze
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
A1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Klasa 6.
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Aplikanci
(6)
Klasa 4
(6)
Klasa 5.
(6)
Klasa 6
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Socjolodzy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Adwokaci
(5)
Ekonomiści
(5)
Informatycy
(5)
Inżynierowie
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Sędziowie
(5)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Coachowie
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Inwestorzy indywidualni
(4)
Pracodawcy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Przedstawiciele handlowi
(4)
Radcy prawni
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Bibliotekarze
(3)
Cukrzycy
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 8
(3)
Kobiety
(3)
Księgowi
(3)
Logistycy
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Policjanci
(3)
Pracownicy oświaty
(3)
Pracownicy socjalni
(3)
Ratownicy medyczni
(3)
Sportowcy
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Szkoły policealne
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Animatorzy czasu wolnego
(2)
Temat
Content marketing
(2)
Google Analytics
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Analityka internetowa
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Konsumenci
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Strony WWW
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing - PWN)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 338/339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Analiza. Podstawa działań online. Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci. Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej