Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(88)
Forma i typ
Książki
(88)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(3)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(59)
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Filia nr 13 Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Centrala Czytelnia
(42)
Autor
Šmid Wacław
(4)
Nowacki Robert
(3)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Doliński Dariusz (1959-)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Bierut Michael
(1)
Black Sam
(1)
Bogunia - Borowska Małgorzata
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borowiński Marek
(1)
Briggs Susan
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Bullock August
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria (1947- )
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dennison Dell
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dudzikowa Maria (1938-2018)
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Dębski Damian
(1)
Dębski Stanisław
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Franson Sally
(1)
Fromlewicz Kinga
(1)
Górska Grażyna (1950- )
(1)
Górski Jerzy
(1)
Hancock John
(1)
Heath Joseph (1967- )
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Kall Jacek
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kochan Marek (1969-)
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kornak Aleksander
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Wojciech (1960- )
(1)
Kozielski Marian (1958-2011)
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Krajewski Marek (1969- )
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lewiński Piotr H
(1)
Lipszyc Paweł
(1)
Lux Jolanta
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Mautino Beatrice
(1)
Michalska Anna (1940-2001)
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ostrom Lizzie
(1)
Owens Michele
(1)
Patten Dave
(1)
Perenc Józef
(1)
Potter Andrew
(1)
Price Daniel (1970- )
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Russell Thomas J
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sala Paweł (1958- )
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Sobolewska Agnieszka (ekonomia)
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Strużycki Marian (1930-)
(1)
Studziński Adam
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(87)
Czechy
(1)
Język
polski
(88)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(4364)
Miłość
(3377)
Rodzina
(2544)
Tajemnica
(2482)
Przyjaźń
(2376)
Reklama
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2219)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1500)
Powieść angielska
(1463)
Relacje międzyludzkie
(1458)
Powieść polska
(1286)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1156)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1080)
Rodzeństwo
(1009)
II wojna światowa (1939-1945)
(994)
Uczucia
(964)
Małżeństwo
(937)
Policjanci
(918)
Relacja romantyczna
(910)
Dziewczęta
(854)
Polska
(840)
Życie codzienne
(824)
Trudne sytuacje życiowe
(792)
Osoby zaginione
(771)
Sekrety rodzinne
(768)
Zwierzęta
(747)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Boże Narodzenie
(699)
Żydzi
(691)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(652)
Uprowadzenie
(607)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(592)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(569)
Władcy
(562)
Zemsta
(558)
Spisek
(543)
Uczniowie
(531)
Humor
(526)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(501)
Chłopcy
(496)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(477)
Psy
(475)
Ludzie bogaci
(467)
Mężczyzna
(464)
Seryjni zabójcy
(464)
Pamiętniki polskie
(463)
Muzyka jazzowa
(458)
Walka dobra ze złem
(443)
Poszukiwania zaginionych
(442)
Śmierć
(438)
Władza
(433)
Polityka
(420)
Pisarze
(417)
Wojna
(412)
Koty
(409)
Dojrzewanie
(379)
Literatura polska
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(369)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(358)
Kultura
(355)
Polacy za granicą
(352)
Literatura dziecięca polska
(350)
Lekarze
(348)
Studenci
(344)
Czarownice i czarownicy
(339)
Politycy
(338)
Przedsiębiorstwo
(337)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Holokaust
(321)
Zjawiska paranormalne
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(316)
Pisarze polscy
(316)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(306)
Wsie
(305)
Szlachta
(304)
Psychologia
(302)
Odżywianie
(300)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(290)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Esej
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Biologia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
88 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks s.[800]-818.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama ubezpieczeń / Jan J. Sarapata. - Warszawa : Poltext, 1998. - 147,[1]s. ; 20 cm.
(Ubezpieczenia)
Autor opisuje sposoby dotarcia do świadomości potencjalnych klientów firm ubezpieczeniowych. Analizuje warunki, jakie musi spełnić firma, aby zdobyć zaufanie klientów i silną pozycję na rynku (np. skuteczna kompania reklamowa, public relations).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 36
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy / Wacław Šmid. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 317 stron ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Język reklamy w komunikacji medialnej.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : CeDeWu.pl, 2009. - 317 s. ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka "Jezyk reklamy w komunikacji medialnej".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słownik jest zbiorem najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat. Znajdziemy w nim takie hasła jak np. No to Frugo, Czas na EB, Jestem tego warta, Prawie robi wielką różnicę. Autorzy dokonali wyboru ponad 500 sloganów z wielotysięcznej bazy danych firmy Expert Monitor, zajmującej się monitoringiem rynku reklamy. Słownik podaje je w porządku alfabetycznym i opisuje, jakie środki językowe zostały użyte dla wywołania określonego efektu, do jakich emocji, wartości lub oczekiwań odwołuje się dany slogan. Prezentuje również nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Książkę uzupełniają ciekawe i użyteczne aneksy: * słów najczęściej występujących w sloganach, * sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, * sloganów wykorzystywanych w promocji więcej niż jednej marki, * konkursów branży reklamowo-marketingowej w Polsce, a także indeksy: * kategorii reklamowanego produktu, * sloganów ułożonych według tych kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1 - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 458 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera wszystkie informacje dotyczące planowania, realizacji i kontroli kampanii reklamowej w przedsiębiorstwie. Powinna stać się niezbędnikiem zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw z sektora MŚP, w których często działania związane ze strefą marketingu i wykorzystaniem narzędzi marketingowych są intuicyjne, co pociąga za sobą nieskuteczność i wydawanie dużych pieniędzy w sposób nieefektywny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na „99”, gratisy, reklamy, zbieractwo… Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : Placet, 1999. - 223 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności projektowania, wykonywania i rozpowszechniania promocji - pracownikom marketingu i reklamy, zatrudnionym w przedsiębiorstwach, agencjach oraz ich właścicielom i menedżerom także studentom i słuchaczom specjalistycznych kursów i tym wszystkim, dla których umiejętność komunikowania się z nabywcami jest warunkiem powodzenia i osobistej satysfakcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Streszczenie w języku ang.
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień. Uhonorowana Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2002 roku oraz wyróżnieniem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w 2003 roku. Przetłumaczona na język rosyjski i wydana na Ukrainie w 2003 roku. Zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączenie dorobku teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka pisania / Andrzej Wiszniewski. - Katowice : Videograf II, 2003. - 176 s. ; 21 cm.
(Poradnik - Videograf II)
Książka ma charakter poradnika, który ma ułatwić sprawne posługiwanie się językiem pisanym w różnych sytuacjach życiowych: w szkole, na studiach, w pracy zawodowej, przy okazji prowadzenia interesów, w życiu prywatnym. Można w niej znaleźć m.in. przykłady oficjalnych listów motywacyjnych, odmownych, gratulacyjnych, kondolencyjnych, ofert handlowych, przykłady CV, oficjalnych zaproszeń, podziękowań, życzeń, raportów, tekstów naukowych, tekstów reklamowych, notatek dla mediów. Autor poradnika, Andrzej Wiszniewski, od wielu lat wykładający komunikację społeczną na Politechnice Wrocławskiej, zawarł w nim wiele cennych spostrzeżeń, wykorzystując zarówno własne doświadczenia, jak i bogatą, przede wszystkim anglosaską, literaturę przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Placet, 2016. - 334 s. : il., rys. ; 24 cm.
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadzieję – ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 07 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pierwszy od wielu lat uniwersytecki podręcznik do stylistyki: * nowoczesny, przystępnie napisany; * obejmujący całość zagadnień stylistycznych; * wprowadzający w historię, zakres tematyczny i metody badawcze stylistyki; * zbierający i porządkujący informacje o najnowszych badaniach nad tekstami internetowymi, etyką wypowiedzi czy językiem religijnym; * zawierający liczne przykłady, syntetyczne zestawienia i porównania oraz obszerną bibliografię. Książkę polecamy studentom filologii i dziennikarstwa, maturzystom, nauczycielom polonistom oraz lektorom języka polskiego, a także osobom zawodowo zajmującym się pisaniem i redagowaniem tekstów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80 P (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji stwarza możliwość poznawania i rozumienia ludzkich zachowań, ale również otwiera drogę do manipulowania i sterowania przekonaniami oraz decyzjami innych ludzi. Z manipulacją mamy do czynienia nie tylko wtedy, gdy osiąga się swoje cele przez wprowadzenie w błąd uczestników działania, ale też kiesy tendencyjnie gloryfikuje sie własną działalność i równocześnie w złym świetle stawia się motywyi osiągnięcia przeciwnika. Książka w absolutnie bezkompromisowy sposób opisuje mechanizmy wywierania wpływu i manipulowania informacjami. Autor poza swymi własnymi przemyśleniami, w sposób prosty i przejrzysty, umiejętnie zebrał najbardziej trafne spostrzeżenia na temat manipulacji wielu polskich i zagranicznych specjalistów - nieraz reprezentujących skrajnie odmienne poglądy. Elementem sensacyjnym tej książki jest, budzący wiele emocji, materiał zawarty na dołączonej do niej płycie DVD...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej