Sorting
Source
Katalog zbiorów
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(7)
Branch
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Author
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Bloch Michał
(1)
Chorośnicki Michał (1948- )
(1)
Dmochowski Artur (1959- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Królikowska-Avis Elżbieta (1944- )
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Schmidt Włodzimierz (marketing)
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szczerski Krzysztof (1973- )
(1)
Szewczak Janusz (1953- )
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Użycki Dariusz
(1)
Waszczykowski Witold (1957- )
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Coaching
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Publicystyka polska
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedaż promocyjna
(1)
Terroryzm
(1)
Zarządzanie
(1)
Życiorys urzędowy
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Wywiady
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 września 2001 r. w Stanach Zjednoczonych, poprzez ataki w Londynie czy Madrycie, aż po stworzenie terrorystycznego Państwa Islamskiego. Ogromna część świata żyje w ciągłym zagrożeniu. Wywoływanie strachu i poczucia nieustannej destabilizacji – to fundament wszelkich aktów terroru. Polska nie stanowiła do tej pory jednego z pierwszych celów terrorystów. Jednak ciągłe zawirowania polityczne na arenie międzynarodowej oraz fakt coraz śmielszego wkraczania terrorystów w kolejne rejony Europy mogą nagle wpłynąć na zmianę tej sytuacji. Terroryzm ma to do siebie, że jest fantomem. Nie można określić go geograficznie ani po prostu zamknąć w określonej grupie, zlokalizować. To jest w dużej mierze wirtualne zjawisko, które raz na jakiś czas przyjmuje bardzo realny kształt w postaci zamachów. Co więcej, rozwijający się terroryzm – jak wskazują rozmówcy – będzie dążył do wykorzystania zdobyczy najnowszych technologii, dających możliwość szybkiego i trudniejszego do wykrycia działania zamachowców. O tym, czy jesteśmy rzeczywiście bezpieczni, jak będzie ewoluował światowy terroryzm i jak z nim walczyć, rozmawia z ekspertami ds. terroryzmu oraz spraw międzynarodowych Artur Dmochowski. Ta książka nie jest podręcznikiem, lecz raczej próbą dotarcia do tego, co w zjawisku terroryzmu jest najważniejsze. Jest więc raczej przewodnikiem, który ma pomóc najpierw je zrozumieć, a następnie dawać sobie z nim radę – unikać go lub zwalczać.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 323 (1 egz.)
Book
In basket
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Wielka Brytania kojarzy nam się głównie z Big Benem, Królową Elżbietą II, słynną tea time, ale także z „drugim domem” dla wielu polskich emigrantów. Wielu z nas nie śledzi dokładnie mediów brytyjskich. Ewentualnie pojawiające się od czasu do czasu komentarze premiera Camerona dotyczące bezpośrednio naszych rodaków. Warto jednak przyjrzeć się bliżej i spojrzeć niejako od środka na ten kraj, wbrew pozorom znajdziemy w nim wiele analogii do polskiej sytuacji ... Autorka książki od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii. Jako dziennikarka oraz polska korespondentka, będąc w samym centrum „medialnej machiny” - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to obraz kreowanych przez media brytyjskie postaw obywateli. Elżbieta Królikowska-Avis stara się również ocenić rolę w tych przemianach polityków brytyjskich, na przestrzeni ostatnich 25 lat. Według autorki Wielka Brytania znajduje się aktualnie na zakręcie, miota się między wezwaniem nowych, liberalnych czasów, a potrzebą porządku społecznego, bezpieczeństwa samych obywateli. Autorka określa postępujące na Wyspach zmiany: (...) jak marsz od heritage cinema, konserwatywnych, stylowych, świetnie zrealizowanych adaptacji literackich do kina New Labour Party, lewicowych, rozchełstanych, zrobionych na prędce dram społecznych. (…) Lawina przemian, jakie dokonały się za sprawą Flower Power Generation, spowodowała przesunięcie na lewo myślenia o państwie, społeczeństwie, rodzinie, systemie edukacyjnym czy wymiarze sprawiedliwości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 82-92 (1 egz.)
Book
In basket
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autor jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany. Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z nich autor opisuje najnowsze trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów na 2030 rok. Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie czytelniku: Jakub Bierzyński Sebastian Hejnowski Paweł Kastory Norbert Ofmański Włodzimierz Schmidt Marki Staniszewski Paweł Trochimiuk Tadeusz Żórawski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
Book
In basket
Czy jako naród straciliśmy już całkowicie zdrowy osąd i trzeźwość umysłu? Czy świat zwariował, czy też tylko my nie nadążamy za biegiem wydarzeń, za kombinacjami możnych, którzy dzięki pożytecznym idiotom i zwykłym płatnym zdrajcom ogrywają i okradają nas na całego, ku uciesze dyżurnych autorytetów ze studia TVN? Gdzie tak naprawdę dziś jesteśmy jako naród, gospodarka i państwo? Jaka jest kondycja Polski i Polaków? Jaki jest bilans dokonań ostatniego 20-lecia. I wreszcie, jaka jest realna zasobność naszego państwowego skarbca? Na te i inne pytania odpowiedzi szuka Janusz Szewczak w swej najnowszej książce. Wytresowani przez media przestajemy zadawać pytania i rozumieć odpowiedzi. Byle był grill i świąteczna wizyta w centrum handlowym. Taka Polska Kiepskich, szczęśliwych z ciepłej wody w kranie. System zniewolenia Polaków, tym razem przy pomocy karty kredytowej czy szwajcarskiego franka, powiódł się wręcz fantastycznie, nie były potrzebne żadne pancerne dywizje. Stajemy się niewolnikami skorumpowanych błaznów i sprzedajnych oszustów w rolach medialnych wyroczni. Kłamcy z profesorskimi tytułami sączą z ekranów i gazet półprawdy o stanie naszego państwa. Paplanina TVN i `Gazety Wyborczej` o sukcesie, wzroście gospodarczym i dobrobycie to istny cyrk na kółkach. Dyktaturę ciemniaków zastąpiła dyktatura pieniądza i mediów. Bogaci, banki i spekulanci uwielbiają dług i czasy kryzysu, bo właśnie wtedy najlepiej łupi się zwykłych szaraczków, najtaniej przejmuje majątek i dorobek wielu pokoleń. Ten właśnie wariant ćwiczymy nad Wisłą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
"Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 657/658 (1 egz.)
Book
In basket
Czy jesteś tym, który puka? / Dariusz Użycki. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018. - 205, [3] strony : tabele, wykresy ; 24 cm.
Jak obrać właściwą życiową drogę i stać się kowalem własnego losu? „Czy jesteś tym, który puka?” Dariusza Użyckiego to książka inna niż wszystkie – jej zadaniem nie jest rozbudzenie motywacji i chęci do zmiany, ale wyposażenie czytelnika w narzędzia potrzebne do tej zmiany. W książce „Czy jesteś tym, który puka?” Dariusz Użycki pomoże znaleźć właściwą dla Ciebie drogę, przedyskutować wszystkie za i przeciw, a także praktycznie rozpisać plan działania – celem autora jest bowiem pomoc w podjęciu świadomej decyzji i zapanowaniu nad własnym życiem. Ta książka nie powie Ci, że możesz rozwinąć swoje skrzydła, ale pokaże, JAK możesz to zrobić! Dariusz Użycki jest cenionym konsultantem, który wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem firmy oraz osoby na wysokich stanowiskach. Posiada również ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych, a od 5 lat prowadzi autorskie wykłady na studiach MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, które zostały nagrodzone przez uczestników za ich wartość praktyczną – idea napisania książki „Czy jesteś tym, który puka?” zrodziła się właśnie podczas tych wykładów. „Czy jesteś tym, który puka?” Dariusza Użyckiego to przewodnik do zmiany życia – autorowi zależało przede wszystkim na tym, by jego książka miała wymiar życiowy, praktyczny. Mając styczność z wieloma poradnikami, wykładami i warsztatami z zakresu rozwoju osobistego, zdał sobie sprawę z jednej ważnej rzeczy – jest w nich zbyt dużo ogólników, pustych słów, rad i obietnic oderwanych od rzeczywistości. Użycki napisał więc książkę koncentrującą się na tym, JAK zacząć zmieniać swoje życie oraz wspierającą czytelników na każdym etapie tychże zmian. Ważnym elementem „Czy jesteś tym, który puka?” jest praktyczna pomoc zaadaptowana do polskich realiów, ale przede wszystkim to, że książka pomaga podejmować świadome, samodzielne decyzje – nakierowuje na pytania, które trzeba sobie zadać, tematy, które trzeba ze sobą przedyskutować, i rozważenia zadań, które trzeba będzie zrealizować. Książka „Czy jesteś tym, który puka?” podzielona jest na dwie części – w pierwszej Dariusz Użycki pokazuje jak przeprowadzić proces autorefleksji, bez której, jak podkreśla autor, nie da się zbudować nic trwałego. Druga skoncentrowana jest natomiast na akcji planowania – odpowiada zatem na pytania: dokąd zmierzamy i jak się tam przedostać? Skąd taki tytuł książki? Dariusz Użycki zaczerpnął go z popularnego serialu „Breaking Bad”; gdy żona głównego bohatera dowiedziała się „zmianie profesji” męża, który z nauczyciela chemii stał się producentem i dealerem narkotyków, spytała go, czy teraz każde pukanie do drzwi będzie oznaczało czyhające na wycieraczce niebezpieczeństwo. On natomiast odpowiedział, że już nie – teraz to on jest tym, który puka. Dariusz Użycki doszedł do wniosku, że ta odpowiedź idealnie oddaje sens jego książki – czy jesteś tym, który biernie czeka na to, co się wydarzy, czy może kierujesz swoim życiem i jesteś tym, który puka?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again