Sorting
Source
Katalog zbiorów
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
Branch
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Centrala Czytelnia
(1)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Year
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Ceny
(3)
Marketing
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Reklama
(2)
Towary
(2)
Dystrybucja
(1)
Produkt
(1)
Promocja
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd.4 zmien, i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 440s. : il.,tab. ; 23 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 124495 [Magazyn Wypożyczalni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 138307 [Magazyn Wypożyczalni] (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 P (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again