Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Gry i zabawki
(9)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Książki
(3)
Poezja
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(12)
Autor
Castello Tony
(1)
De Amicis Igor
(1)
Falconi Caterina
(1)
Grottoli Cristina
(1)
Liscianigiochi Archivio
(1)
Luciani Paola
(1)
Manelli Valeria
(1)
Plat Rosie
(1)
Tafuni Gabriele
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dzieci
(12)
6-8 lat
(8)
0-5 lat
(6)
14-17 lat
(6)
9-13 lat
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(3)
Temat
Czytanie
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kłamstwo
(1)
Myszka Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Pisanie
(1)
Pismo
(1)
Spryt
(1)
Stres
(1)
Tajemnica
(1)
Wiedza
(1)
Wiersz
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zabawa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wierszyki i Historyjki)
Książeczka edukacyjna z serii "Wierszyki i historyjki" zawiera zabawne opowiadania oraz rymowane wierszyki pomagające dzieciom w nauce alfabetu. Książeczka posiada przepiękne, autorskie ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wierszyki i Historyjki)
Książeczka edukacyjna z serii "Wierszyki i historyjki" zawiera zabawne opowiadania oraz rymowane wierszyki prezentujące dzieciom zwierzęta mieszkające na farmie. Książeczka posiada przepiękne, autorskie ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wierszyki i Historyjki)
Książeczka edukacyjna z serii „Wierszyki i historyjki” zawiera zabawne opowiadania oraz rymowane wierszyki pomagające dzieciom w nauce słownictwa. Książeczka posiada przepiękne, autorskie ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minnie : Double-Face : 2 in 1 ; [puzzle]. - Teramo : Lisciani, [2010]. - Pudełko zawiera: 60 elemenetów.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek: 3+.
Puzzle Double-Face firmy Lisciani to naprawdę wyjątkowa zabawka. To nie tylko puzzle do układania: na odwrocie dzieci mogą go również pokolorować. To dodatkowa zabawa pozwalająca na nieskrępowany wyraz dziecięcej wyobraźni i kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
3000 pytań : quiz ; [gra karciana] / [pomysł na grę Centrum Kształcenia i Researchu firmy Liściani ; ilustracje Archiwum firmy Lisciani]. - Teramo : Crotina ; Lisciani, [2020]. - Pudełko zawiera: mówiącą i świecącą Carotinę (z dołączonymi bateriami) ; 63 dwustronnych kart dydaktycznych ; grę typu "Gęś" ; 4 pionki ; spinner ze strzałką ; instrukcję.
Na pudełku: gra opracowana na podsawie programu nauczania przedszkolnego ; super quiz z mnóstwem pytań!
Wiek graczy: 3-6.
Carotina 3000 PYTAŃ to zestaw dydaktyczny oferujący mnóstwo gier i aktywności! Zawartość: plansza, 4 pionki, spinner ze strzałką oraz 63 dwustronnych, interaktywnych kart z pytaniami, na które dzieci starają się znaleźć prawidłową odpowiedź. W wyzwaniu tym pomaga im grająca i świecąca marchewka. Wiek 3-6 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kim jesteś? ; [gra karciana]. - Teramo : Liscianigiochi, [2020]. - Pudełko zawiera: 10 kart z postaciami ; 40 żetonów z postaciami ; 5 żetonów z pytaniami ; 1 żeton czerwony/zielony ; 2 zmazywalne pisaki z gąbką ; instrukcję.
(Mind Skills)
Na pudełku: Odgadnij co ukrywa Twój przeciwnik!.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.
Ilość graczy: 2.
Wiek graczy: 6-99.
Czas gry: 15 min.
Klasyczna gra w nowej odsłonie. Podczas zabawy należy znaleźć odpowiednią postać, opierając się na zadawaniu odpowiednich pytań i wykluczając te z nich, kóre nie pasują do odpowiedzi. W rozgrywce można grać kilkoma kategoriami, co podnosi jej poziom trudności. Gra rozwija obserwację. Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Seria Mind Skills świetnie sprawdzi się jako produkt przykasowy ze względu na niską cenę, atrakcyjne opakowania i interesującą tematykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto tu kłamie? ; [gra karciana]. - Teramo : Liscianigiochi, [2020]. - Pudełko zawiera: 66 dużych kart ; instrukcję.
(Mind Skills)
Na pudełku: Czy uda ci się przechytrzyć przeciwników?.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.
Ilość graczy: 2.
Wiek graczy: 6-99.
Czas gry: 15 min.
Zabawna gra kombinacji i kolorów. W rozgrywce biorą udział karty o wartościach od 1-9 oraz trzy rodzaje kart specjalnych, które mają własne specjalne możliwości akcji. Podczas gry należy zbierać jak najwięcej kart z kanapką i z gwiazdkami, które na koniec rozgrywki przynoszą punkty zwycięstwa. Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Laboratorium 10 gier ; [gra planszowa]. - Teramo : Liscianigiochi, [2019]. - Pudełko zawiera: magiczną marchewkę zaopatrzoną w baterie, elektroniczną ciuchcię z 9 zwierzętkami, elektroniczny autobus z cyferkami, 24 elektroniczne karty memory z małymi samochodami, elektroniczny poster z alfabetem, instrukcję zamieszczoną na bokach pudełka..
(Karotka)
Forma i typ
Temat
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy: 3 > 6 lat.
Z magiczną Marchewką, 10 gier, odnajdziesz mnóstwo sposobów nauki przez zabawę. Zestaw jest wielokolorowy i doprowadzi Cię do odkrycia zabawnego miasteczka Magicznej Marchewki: mała ciuchcia pełna zwierzątek, autobus z cyferkami, memory z małymi samochodzikami oraz poster - alfabet. Każdy z tych elementów oferuje aż do 10 zabaw edukacyjnych. Atrakcyjne i wytrzymałe karty są dwustronne! Baw się najpierw skojarzeniami i kartami memo, rozwijając swoją praworęczność i zdolności logiczne. Odwróć karty i znajdziesz gry elektroniczne, które nauczą Cię słów, form, cyfr i ilości, podążając ścieżką uczenia się gwarantowaną przez jakość edukacyjną i wydawniczą Liscianigiochi. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Państwa - Miasta ; [gra karciana]. - Teramo : Liscianigiochi, [2020]. - Pudełko zawiera: 17 kart ; 1 spinner ; 4 zmazywalne pisaki ; znacznik gracza rozpoczynającego ; instrukcję.
(Mind Skills)
Na pudełku: Znajdź trop i wybierz najlepsze słowa!.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 6-99.
Czas gry: 10 min.
Słowna gra planszowa. Znajdź jak najwięcej słów w odpowiednich kategoriach na daną literę zanim skończy Ci się czas! Podczas każdej rundy należy zakręcić spinnerem, który wskaże wymaganą pierwszą literę wszystkich wyrazów lub wyrażeń. Każdy z graczy biorących udział w rozgrywce ma kartę z innymi kategoriami. Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Seria Mind Skills świetnie sprawdzi się jako produkt przykasowy ze względu na niską cenę, atrakcyjne opakowania i interesującą tematykę. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pyszna gra słów ; [gra karciana]. - Teramo : Liscianigiochi, [2019]. - Pudełko zawiera: 56 kart ; 2 tablice do rysowania ; 1 tablicę punktacji ; żetony składników na ciasto (do rzucania) ; spinner ; pisak ; zmazywacz ; instrukcję.
(Mind Skills)
Na pudełku: Smaczne i kreatywne wyzwanie!.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.
Ilość graczy: 3-6.
Wiek graczy: 6-99.
Czas gry: 15 min.
Zabawna gra rodzinna podczas której należy przedstawiać wylosowane słowo. W rozgrywce biorą udział dwie drużyny - jedna stara się odgadywać wylosowane przez spinner słowo, a druga stara się jak najszybciej wrzucić żetony z produktami potrzebnymi do ciasta do pudełka. Rozgrywka trwa do momentu, aż któraś z drużyn zdobędzie 3 punkty. Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Seria Mind Skills świetnie sprawdzi się jako produkt przykasowy ze względu na niską cenę, atrakcyjne opakowania i interesującą tematykę. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Umysły i talenty ; [gra karciana]. - Teramo : Liscianigiochi, [2019]. - Pudełko zawiera: 66 kart ; instrukcję.
(Mind Skills)
Na pudełku: Przetestuj swoją inteligencję.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 6-99.
Czas gry: 15 min.
Gra planszowa podczas której liczy się szybkość. Podczas rozgrywki każdy z graczy staje przed wieloma zadaniami z różnych obszarów - logiki, obserwacji, umiejętności szybkiego liczenia czy nawet sprytu. Wypełnij je wszystkie i pokonaj swoich przeciwników! Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygrywam ze stresem ; [gra karciana]. - Teramo : Liscianigiochi, [2019]. - Pudełko zawiera: 66 dużych kart ; klepsydrę ; instrukcję.
(Mind Skills)
Na pudełku: By wygrać, musisz zachować spokój!.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy.
Ilość graczy: 2-6.
Wiek graczy: 6-99.
Czas gry: 15 min.
Nieskomplikowana gra planszowa, której celem jest rozładowanie stresu. Podczas rozgrywki należy zachować spokój, by pokonać swojego przeciwnika. Odpowiadaj poprawnie na zadawane pytania, podawaj wymaganą liczbę nazw z danej kategorii i pokonaj swojego przeciwnika! Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Seria Mind Skills świetnie sprawdzi się jako produkt przykasowy ze względu na niską cenę, atrakcyjne opakowania i interesującą tematykę. Wiek graczy: 6+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej