Nawyki konsumenckie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Centrala Czytelnia
(1)
Autor
Cunningham Jane
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4364)
Miłość
(3377)
Rodzina
(2544)
Tajemnica
(2482)
Przyjaźń
(2376)
Nawyki konsumenckie
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2219)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1500)
Powieść angielska
(1463)
Relacje międzyludzkie
(1458)
Powieść polska
(1286)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1156)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1080)
Rodzeństwo
(1009)
II wojna światowa (1939-1945)
(994)
Uczucia
(964)
Małżeństwo
(937)
Policjanci
(918)
Relacja romantyczna
(910)
Dziewczęta
(854)
Polska
(840)
Życie codzienne
(824)
Trudne sytuacje życiowe
(792)
Osoby zaginione
(771)
Sekrety rodzinne
(768)
Zwierzęta
(747)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Boże Narodzenie
(699)
Żydzi
(691)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(652)
Uprowadzenie
(607)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(592)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(569)
Władcy
(562)
Zemsta
(558)
Spisek
(543)
Uczniowie
(531)
Humor
(526)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(501)
Chłopcy
(496)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(477)
Psy
(475)
Ludzie bogaci
(467)
Mężczyzna
(464)
Seryjni zabójcy
(464)
Pamiętniki polskie
(463)
Muzyka jazzowa
(458)
Walka dobra ze złem
(443)
Poszukiwania zaginionych
(442)
Śmierć
(438)
Władza
(433)
Polityka
(420)
Pisarze
(417)
Wojna
(412)
Koty
(409)
Dojrzewanie
(379)
Literatura polska
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(369)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(358)
Kultura
(355)
Polacy za granicą
(352)
Literatura dziecięca polska
(350)
Lekarze
(348)
Studenci
(344)
Czarownice i czarownicy
(339)
Politycy
(338)
Przedsiębiorstwo
(337)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Holokaust
(321)
Zjawiska paranormalne
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(316)
Pisarze polscy
(316)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(306)
Wsie
(305)
Szlachta
(304)
Psychologia
(302)
Odżywianie
(300)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(290)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli `całym mózgiem`. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66 wszystkich kupowanych komputerów oraz 60 wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80 zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89 nowo otwieranych rachunków bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy. Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich. Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać. Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej