152611
Book
In basket
Marketing produktu politycznego : analiza porównawcza / Karol Zajdowski. - Warszawa : Dom Wydawniczy Elipsa, 2017. - 353 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 336-350.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again