152517
Book
In basket
Marketing według Teda Levitta / Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz]. - Gliwice : Helion, 2008. - 330 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress)
Ponadczasowa klasyka marketingu Innowacyjne naśladownictwo Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie Globalizacja rynków Reklama: poezja dopasowania Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi. Zbiór artykułów zebranych w książce Marketing według Teda Levitta to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim. Marketing Philipa Kotlera często nazywany jest Biblią marketingu . W takim układzie Marketing według Teda Levitta jest marketingowym katechizmem. Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again