152307
Book
In basket
Marketing usług / Adrian Payne ; tłumaczenie Grażyna Górska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 300, [2] strony : rysunek, wykres ; 21 cm.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, ale sięgną po nią również słuchacze różnych kursów doszkalających oraz studiów policealnych i podyplomowych, a także osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwie.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 296-297. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again