152517
Book
In basket
Niniejsza książka została napisana pod wpływem inspiracji, które były wynikiem twórczości wielu autorów, a w szczególności Ericha Fromma. Fromm bowiem, przybliżył gros aspektów związanych z alienacją człowieka w świecie sztucznie wykreowanych idoli, będących częścią kultury masowej napędzanej przez reklamę i marketing. Poza tym, w wielu publikacjach szczególnie prasowych reklamę i marketing traktuje się jako część składową kultury masowej. Uważam takie rozumowanie za błędne. Albowiem ujmuje to znaczenia tym dwóm dziedzinom, które stanowią kulturę masową. Dziś, w dobie Internetu, gdy informacje rozchodzą niemal błyskawicznie, można powiedzieć, że ją wręcz produkują. Istota temat tej książki jest tak bardzo ważna, jak ważna jest świadomość człowieka oraz wiedza i wiara, w to że dużo rzeczy nie jest dziełem przypadku. Są to bowiem jedynie sztuczne twory wykreowane przez ludzi, którzy znają sposoby, aby "zagospodarować" nam wolny czas.
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again