152627
Książka
W koszyku
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca: - uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także - kampaniom politycznym i wyborczym, - propagandzie politycznej, - technikom wspierającym proces komunikowania jak marketing polityczny, polityczne public relations, reklama polityczna.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliograf. s. 414-421 i przy rozdz. -Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej