152465
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 81, 146864 [Magazyn Wypożyczalni] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliograf. s. 141-146. -Indeks s. 144-147.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again