152689
Book
In basket
Założenia niniejszej książki wpisują się w nurt pedagogiki zdrowia, której „przedmiotem zainteresowań badawczych i analiz są społeczno-środowiskowe uwarunkowania zdrowia i choroby, wieloaspektowe i wielosektorowe działania środowiskowe (…) na rzecz zdrowia różnych grup społecznych oraz badanie i ewaluacja procesu edukacji zdrowotnej (wychowania i kształcenia) ukierunkowanej na doskonalenie zdrowia fizycznego, psychicznego i społecznego i umiejętności życiowych sprzyjających zdrowemu stylowi życia i poprawie jakości życia w każdym okresie życia człowieka celem projektowania pedagogicznych (w tym edukacyjnych) działań kompensacyjnych na rzecz jednostki i środowiska (…)” (Syrek 2009, s. 19). Jedną z przesłanek do podjęcia niniejszych badań była zatem próba zasygnalizowania, jakie obszary wymagają szczególnego zainteresowania ze strony rodziców, nauczycieli i wychowawców, jak również decydentów. Znajomość zachowań zdrowotnych młodzieży gimnazjalnej w poszczególnych obszarach jest konieczna do prawidłowego konstruowania programów edukacji zdrowotnej oraz ewaluacji ich efektów, a także do opracowywania materiałów dla nauczycieli realizujących te programy. Istotna jest ona także dla rodziców.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 613 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 227-245.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again