152611
Książka
CD
W koszyku
Publikacja zawiera treści nie tylko teoretyczno-metodologicczne (m.in. analizę wyników badań grup docelowych), ale przede wszystkim praktyczne - poradnik dla użytkowsnika Matrycy Potrzeb Marketingowych wraz z jej pełną wersją na dołączonym do książki CD. Z tego powodu ksiązka adresowana jest głównie do praktyków życia gospodarczego, zwłaszcza menedżerów i specjalistów ds. marketingu, pracujących w sektorze MMŚP, tj. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 191-197, netografia strona 198 i przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej