Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(2)
Autor
Włodarz Marek
(3)
Lambert Joan
(2)
Sleep Drew
(2)
Biolik Leszek (1965- )
(1)
Hamilton Ross
(1)
Jones Darran
(1)
Lashinsky Adam
(1)
McFerran Damien
(1)
Ribbits Sam
(1)
Skawran Katarzyna Anna
(1)
Terzian Rachael
(1)
Thorpe Nick
(1)
Wells Jon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(2)
Programy komputerowe
(2)
Anime
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Edytory tekstów
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Grafika prezentacyjna
(1)
Innowacje
(1)
Kalanick, Travis (1976- )
(1)
Nintendo
(1)
Pokémon (postać fikcyjna)
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
PowerPoint 2016
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
Transport taksówkowy
(1)
Uber (firma)
(1)
Word 2016
(1)
Temat: dzieło
Super Mario Bros
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Opracowanie
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Super Mario)
Na okładce: Kompletny przewodnik po najbardziej ikonicznej postaci z gier. Wywiady ; omówienie wszystkich klasyków ; obszerne artykuły.
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 791/794 IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Microsoft PowerPoint 2016 : krok po kroku / Joan Lambert ; przekład Leszek Biolik. - Warszawa : APN Promise, 2016. - XII, 449, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Krok po Kroku)
Na okł. : Pliki ćwiczeń. Indeks.
Szybka nauka programu PowerPoint. Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z PowerPoint 2016 i znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania. Ćwiczenia praktyczne i zrzuty ekranów pokazują dokładnie, co należy zrobić, krok po kroku. Prosta nauka podstawowych zadań Duże demonstracje Pliki ćwiczeń do budowy umiejętności Twórz atrakcyjne prezentacje Dostosowuj szablony i wzory Projektuj profesjonalnie wyglądające wykresy i schematy dla swoich slajdów Pracuj z PowerPoint na komputerze PC lub urządzeniu dotykowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Microsoft Word 2016 : krok po kroku / Joan Lambert ; przekład Marek Włodarz. - Warszawa : APN Promise, 2016. - XII, 558, [2] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Krok po Kroku)
Na okł. : Pliki ćwiczeń. Indeks.
Szybka nauka programu Word! Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z Word 2016 i znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania. Energiczne ćwiczenia i zrzuty ekranów pokazują dokładnie, co należy zrobić, krok po kroku. Zdobądź mistrzostwo w obsłudze kluczowych narzędzi projektowania i edytowania dokumentów Zarządzaj układem strony, stylami i nawigacją Dowiedz się, jak recenzować i oznaczać dokumenty na potrzeby współpracy z kolegami Wstawiaj ilustracje, grafiki i wideo Prosta nauka podstawowych zadań Duże demonstracje Pliki ćwiczeń do budowy umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostra jazda : za kulisami dążeń Ubera do dominacji na świecie / Adam Lashinsky ; [przekład Katarzyna Anna Skawran]. - Warszawa : APN Promise, 2018. - 228, [1] strona, [8] stron tablic : ilustracje, fotografie, portrety ; 21 cm.
Adam Lashinsky Autor wyróżnionego przez New York Times bestsellera INSIDE APPLE W swojej kieszeni masz coś niesamowitego: co pozwala ci szybko i łatwo wezwać nieznajomego, aby zawiózł cię tam, dokąd chcesz. W ręku masz coś równie niesamowitego: przemilczaną historię błyskawicznego rozwoju Ubera oraz ogromnych ambicji jego założyciela i dyrektora generalnego. Zarówno Kalanick, jak i Uber mają reputację walecznych, nieugiętych i bezwzględnych wobec rywali. Kierowały nimi podziw i odraza, gdy lekceważyli regulacje prawne, wywoływali nagłą zapaść w transporcie taksówkarskim i wzbudzali kontrowersje w kwestii potencjalnego wyzyskiwania kierowców. Zmienili nawet głęboko zakorzenione zachowania konsumentów – by zgodnie z zasadą wpojoną przez rodziców w dzieciństwie nie wsiadać do samochodu z nieznajomym. Ostra jazda to pierwsze wnikliwe przyjrzenie się globalnemu imperium Ubera. Doświadczony dziennikarz i autor bestsellera Inside Apple, Adam Lashinsky starał się poznać podłoże ambicji Travisa Kalanicka, sięgających ko-rzeniami skromnego życia w dzieciństwie. Przedstawił podejrzane początki firmy, jej szybki rozwój i ekspansję w różnych dziedzinach przemysłu. Lashinsky opierał się na wywiadach przeprowadzonych z Kalanickiem na prawach wyłączności i na informacjach od wielu innych osób, które podzieliły się szczegółami o zewnętrznych i wewnętrznych walkach o władzę w Uberze. Zbadał również nieudane wejście Ubera na rynek chiński oraz zawziętą rywalizację między Kalanickiem i jego rywalami z Google’a, Tesli, Lyfta i General Motors w konstruowaniu autonomicznych pojazdów. Lashinsky usiadł nawet za kółkiem jako kierowca Ubera, aby na własnej skórze poczuć, jak to jest. Uber nie schodzi z nagłówków gazet za sprawą imponujących wycen i błyskawicznego rozprzestrzenienia się na całym świecie. Ale ta książka to pierwsza relacja o tym, w jaki sposób stał się dzisiejszym gigantem i jak zamierza podbić przyszłość. Już po lekturze kilku stron Ostrej jazdy przekonacie się, dlaczego niezwykle utalentowany Adam Lashinsky jest dzisiaj jednym z najbardziej szanowanych dziennikarzy biznesowych. Ukazuje kolejne warstwy wydarzeń i ambicje, które doprowadziły do powstania jednej z najbardziej kontrowersyjnych i przebojowych firm, Ubera, a także jej niezaspokojone i często zatrważające parcie do zwycięstwa. NICK BILTON, autor American Kingpin i Hatching Twitter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki: Retro GAMER przedstawia. W 100 % nieoficjalna.
U dołu okładki: Omówienie każdej generacji ; Ikoniczne anime ; Niezapomniane gry.
Kompletna historia najbardziej udanej franczyzy na świecie. Witajcie! Zapraszamy do świata Pokémonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata. Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, czy anime, Pokémon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Poké Ball. W tym specjalnym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokémonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego wniosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokédex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokémonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka. Twoja własna legenda Pokémonów za chwilę się rozwinie. Świat marzeń i przygód z Pokémon czeka. Ruszajmy! [opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/794 III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej