Neuromarketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Dooley Roger (1952- )
(1)
Lilienfeld Scott O. (1960- )
(1)
Satel Sally
(1)
Szwajcer Piotr (1959- )
(1)
Śmiechowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(4364)
Miłość
(3377)
Rodzina
(2544)
Tajemnica
(2482)
Przyjaźń
(2376)
Neuromarketing
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2219)
Zabójstwo
(1855)
Muzyka rozrywkowa
(1724)
Powieść amerykańska
(1500)
Powieść angielska
(1463)
Relacje międzyludzkie
(1458)
Powieść polska
(1286)
Magia
(1157)
Nastolatki
(1156)
Muzyka rockowa
(1084)
Dzieci
(1080)
Rodzeństwo
(1009)
II wojna światowa (1939-1945)
(994)
Uczucia
(964)
Małżeństwo
(937)
Policjanci
(918)
Relacja romantyczna
(910)
Dziewczęta
(854)
Polska
(840)
Życie codzienne
(824)
Trudne sytuacje życiowe
(792)
Osoby zaginione
(771)
Sekrety rodzinne
(768)
Zwierzęta
(747)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Boże Narodzenie
(699)
Żydzi
(691)
Składanka rozrywkowa
(671)
Poezja polska
(652)
Uprowadzenie
(607)
Muzyka rozrywkowa polska
(599)
Podróże
(592)
Arystokracja
(590)
Dziennikarze
(586)
Ludzie a zwierzęta
(575)
Matki i córki
(569)
Władcy
(562)
Zemsta
(558)
Spisek
(543)
Uczniowie
(531)
Humor
(526)
Zakochanie
(521)
Wybory życiowe
(501)
Chłopcy
(496)
Prywatni detektywi
(488)
Powieść francuska
(477)
Psy
(475)
Ludzie bogaci
(467)
Mężczyzna
(464)
Seryjni zabójcy
(464)
Pamiętniki polskie
(463)
Muzyka jazzowa
(458)
Walka dobra ze złem
(443)
Poszukiwania zaginionych
(442)
Śmierć
(438)
Władza
(433)
Polityka
(420)
Pisarze
(417)
Wojna
(412)
Koty
(409)
Dojrzewanie
(379)
Literatura polska
(379)
Szczęście
(377)
Sztuka
(377)
Samotność
(369)
Zdrada
(364)
Samorealizacja
(363)
Wakacje
(363)
Ojcowie i córki
(362)
Uwodzenie
(358)
Kultura
(355)
Polacy za granicą
(352)
Literatura dziecięca polska
(350)
Lekarze
(348)
Studenci
(344)
Czarownice i czarownicy
(339)
Politycy
(338)
Przedsiębiorstwo
(337)
Marzenia
(334)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Muzyka rockowa polska
(331)
Kłamstwo
(329)
Holokaust
(321)
Zjawiska paranormalne
(321)
Muzyka filmowa
(318)
Język polski
(316)
Pisarze polscy
(316)
Koncert
(311)
Ojcowie i synowie
(306)
Wsie
(305)
Szlachta
(304)
Psychologia
(302)
Odżywianie
(300)
Wychowanie w rodzinie
(296)
Opowiadanie dziecięce polskie
(290)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„NA PEWNO wszyscy znają takie nagłówki: Oto Twój zakochany mózg (rozmodlony mózg, zazdrosny mózg, szczęśliwy mózg…). Artykuł opatrzony takim tytułem zwykle ilustrują obrazy aktywności mózgu (potocznie — i raczej niepoprawnie — zwane skanami) — a to mózg medytującego buddyjskiego mnicha, a to narkomana na głodzie, ewentualnie studenta I roku usiłującego zdecydować, czy woli Colę, czy Pepsi. Dziennikarze — a także niektórzy neuronaukowcy — ubóstwiają odwoływać się do neurobiologicznych podstaw zachowania przy wyjaśnianiu prawie wszystkiego, od spekulacji finansowych Berniego Madoffa poprzez nasze niemal narkotyczne uzależnienie od iPhone’ów i seksualne wybryki polityków aż po niechęć prawicy do przyjęcia do wiadomości, że globalne ocieplenie jest faktem, a nie spiskiem jajogłowych. Ba — nawet kariera samoopalaczy była w ten sposób wyjaśniana”. (Fragment WSTĘPU) Warto wiedzieć, ile w tym wszystkim jest prawdziwej nauki, a ile medialnej sensacji i pseudonauki, a mało kto potrafi na takie pytania odpowiedzieć lepiej niż autorzy książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej