Rapaille Gilbert C. (1941- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Rapaille Gilbert C. (1941- )
(-)
Disney Walt (1901-1966)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(259)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(201)
Fabianowska Małgorzata
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Roberts Nora (1950- )
(193)
Zimnicka Iwona (1963- )
(187)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(187)
Zarawska Patrycja (1970- )
(172)
Steel Danielle (1947- )
(171)
Marciniakówna Anna
(169)
Siemianowski Roch (1950- )
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
King Stephen (1947- )
(153)
Cieślik Donata
(150)
Domańska Joanna (1970- )
(147)
Shakespeare William (1564-1616)
(143)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(140)
Lech Justyna
(138)
Christie Agatha (1890-1976)
(133)
Mazan Maciejka
(133)
Mortka Marcin (1976- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Mróz Remigiusz (1987- )
(130)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Zarawska Patrycja
(124)
Czechowicz Józef
(119)
Beaumont Émilie (1948- )
(118)
Pawlikowska Beata (1965- )
(116)
Możdżyńska Aldona
(115)
Stanecka Zofia (1972- )
(115)
Goscinny René (1926-1977)
(113)
Spirydowicz Ewa
(113)
Webb Holly
(111)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(110)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(109)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(109)
Dragun Jacek
(108)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(108)
Ludwikowska Jolanta
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Prus Bolesław (1847-1912)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(105)
Siewior-Kuś Alina
(104)
Skowrońska Emilia
(104)
Bieroń Tomasz (1963- )
(103)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(102)
Rzehak Wojciech (1967- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Kosior Filip (1992- )
(101)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Zadura Janusz (1968- )
(101)
Gralak Anna
(100)
Kraśko Jan (1954- )
(99)
Kroszczyński Stanisław
(97)
Masterton Graham (1946- )
(97)
Fabisińska Liliana (1971- )
(96)
Głowińska Anita
(96)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(96)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Schimscheiner Lena (1991- )
(95)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(92)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Łoziński Jerzy (1947- )
(91)
Gawryluk Barbara (1957- )
(90)
Ross Tony (1938- )
(90)
Szmidt Robert J. (1962- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Jaszczurowska Maria
(89)
Ptaszyńska-Sadowska Elżbieta
(88)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(88)
Więckowski Maciej (1982- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Nesme Alexis
(87)
Olejnik Donata
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Wilusz Tomasz
(86)
Ławnicki Lucjan
(86)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Masy (socjologia)
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Socjologia kultury
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk. Książka jest po prostu niesamowita! Sięga do jądra spraw kluczowych dla nowoczesnej organizacji. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesnego konsumenta czy psychologię tłumu. - Warren Bennis, pionier badań nad przywództwem, profesor Uniwersytetu w Południowej Kalifornii, autor On becoming a leader Autentyczny wgląd w strukturę społeczeństwa konsumpcyjnego. - „Washington Monthly” Kluczem do nieświadomych procesów zachodzących w naszych umysłach są historie, metafory i symbole związane z „filtrami”, poprzez które odbieramy świat, nadajemy znaczenia, podejmujemy decyzje. Wiedza o tym zaszyta jest w antropologicznych studiach nad mitami, w koncepcji archetypów niezwykłego psychoanalityka C.G. Junga, a współcześnie potwierdzona w badaniach nad mózgiem – i w odniesieniu do naszych decyzji ekonomicznych opisana przez badaczy ekonomii behawioralnej, z odkryciami noblisty Daniela Kahnemana tak zwanych dwóch ścieżek myślenia – ta szybsza jest właśnie symboliczna (Thinking, Fast and Slow). Autor tej niezwykłej książki daje nam do użytku „klucze” do tych nieświadomych procesów, które – oby etycznie – mogą być wykorzystane w wielu obszarach marketingu, wpływu społecznego i perswazji. To równie wymagająca co obiecująca lektura, zaś przed nami praca nad lokalną – tu w Polsce – adaptacją tych modeli i narzędzi. - Jacek Santorski, twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej