Dobek - Ostrowska Bogusława (1955-)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Centrala Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Dobek - Ostrowska Bogusława (1955-)
(-)
Disney Walt (1901-1966)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(259)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(201)
Fabianowska Małgorzata
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Roberts Nora (1950- )
(193)
Zimnicka Iwona (1963- )
(187)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(187)
Zarawska Patrycja (1970- )
(172)
Steel Danielle (1947- )
(171)
Marciniakówna Anna
(169)
Siemianowski Roch (1950- )
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
King Stephen (1947- )
(153)
Cieślik Donata
(150)
Domańska Joanna (1970- )
(147)
Shakespeare William (1564-1616)
(143)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(140)
Lech Justyna
(138)
Christie Agatha (1890-1976)
(133)
Mazan Maciejka
(133)
Mortka Marcin (1976- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Mróz Remigiusz (1987- )
(130)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Zarawska Patrycja
(124)
Czechowicz Józef
(119)
Beaumont Émilie (1948- )
(118)
Pawlikowska Beata (1965- )
(116)
Możdżyńska Aldona
(115)
Stanecka Zofia (1972- )
(115)
Goscinny René (1926-1977)
(113)
Spirydowicz Ewa
(113)
Webb Holly
(111)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(110)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(109)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(109)
Dragun Jacek
(108)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(108)
Ludwikowska Jolanta
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Prus Bolesław (1847-1912)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(105)
Siewior-Kuś Alina
(104)
Skowrońska Emilia
(104)
Bieroń Tomasz (1963- )
(103)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(102)
Rzehak Wojciech (1967- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Kosior Filip (1992- )
(101)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Zadura Janusz (1968- )
(101)
Gralak Anna
(100)
Kraśko Jan (1954- )
(99)
Kroszczyński Stanisław
(97)
Masterton Graham (1946- )
(97)
Fabisińska Liliana (1971- )
(96)
Głowińska Anita
(96)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(96)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Schimscheiner Lena (1991- )
(95)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(92)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Łoziński Jerzy (1947- )
(91)
Gawryluk Barbara (1957- )
(90)
Ross Tony (1938- )
(90)
Szmidt Robert J. (1962- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Jaszczurowska Maria
(89)
Ptaszyńska-Sadowska Elżbieta
(88)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(88)
Więckowski Maciej (1982- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Nesme Alexis
(87)
Olejnik Donata
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Wilusz Tomasz
(86)
Ławnicki Lucjan
(86)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komunikacja społeczna
(2)
Kino
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Media
(1)
Opinia publiczna
(1)
Propaganda
(1)
Public relations
(1)
Reklama polityczna
(1)
Telewizja
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii oraz nauce o komunikowaniu. Jedna z podstawowych zasad mówi, że nawet najlepsza kampania reklamowa nie poprawi sytuacji źle zarządzanej firmy lub sprzedaży niedoskonałego produktu. Działania public relations będą więc skuteczne dopiero wtedy, gdy będzie im towarzyszyć sprawne zarządzanie firmą lub instytucją. Książka zawiera teksty z pogranicza teorii i praktyki. W części pierwszej przedstawiono kategorie wizerunku i znaczenie public relations w sytuacjach kryzysowych. Drugą część poświęcono tym działaniom, których podmiotem jest samorząd lokalny lub, szerzej, lokalna społeczność. Omówiono tu także znaczenie lokalnego radia w relacjach samorządów lokalnych z otoczeniem oraz nową w Polsce działalność public relations na rzecz służby zdrowia. Publikacja jest kontynuacją serii zapoczątkowanej książką "Teoria i praktyka propagandy". Podobnie jak poprzednie, jest skierowana zarówno do studentów nauk społecznych oraz dziennikarstwa, jak i do praktyków zainteresowanych wynikami badań nad public relations, rozwijających się w Polsce od dziesięciu lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej