152278
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, jak mierzyć oglądalność witryny, jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, jak zarabiać na sprzedaży online, jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę. Adresaci: Książka będzie przydatna przedsiębiorcom, pracownikom zajmującym się marketingiem i promocją, blogerom, osobom prowadzącym fora lub tematyczne serwisy internetowe oraz wszystkim tym, którzy chcą zacząć zarabiać przez internet.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W książce wykorzystano fragmenty wcześniejszej publikacji Tomasza Bonka i Marty Smagi "Biznes w Internecie".
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej