152465
Book
In basket
W książce zostały podane informacje na temat marketingu interakcyjnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem środków bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami (część I), taktyki i technologie wykorzystania różnych środków tej bezpośredniej komunikacji (część II) oraz strategie badań i pomiaru efektywności poszczególnych środków komunikacji bezpośredniej (część III). Książka przeznaczona dla pracowników nauki i studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, jak również dla praktyków zainteresowanych marketingiem i sprzedażą.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again