152465
Książka
W koszyku
W książce zostały podane informacje na temat marketingu interakcyjnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem środków bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami (część I), taktyki i technologie wykorzystania różnych środków tej bezpośredniej komunikacji (część II) oraz strategie badań i pomiaru efektywności poszczególnych środków komunikacji bezpośredniej (część III). Książka przeznaczona dla pracowników nauki i studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, jak również dla praktyków zainteresowanych marketingiem i sprzedażą.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej