153510
Book
In basket
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again