153510
Book
In basket
(Monografie - Wolters Kluwer Polska)
Książka jest pierwszą polską publikacją na temat zarządzania strategicznego w organizacjach non profit. Autor analizuje proces tworzenia strategii uwzględniający specyfikę tego sektora i przedstawia własny model mający na celu zwiększenie efektywności zarządzania. Książka obejmuje: - zarys charakterystyki organizacji trzeciego sektora - przykładowe klasyfikacje, cele i definicje organizacji non profit, rozmiary trzeciego sektora w Polsce i na świecie w świetle dotychczasowych badań, - analizę współczesnego dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie organizacji trzeciego sektora, proponowane dotychczas modele procesu zarządzania strategicznego, zagadnienia konkurencyjności w trzecim sektorze, - metody analizy otoczenia i wnętrza organizacji oraz ich zastosowanie w sektorze non profit, opis perspektyw rozwojowych i głównych kierunków przyszłych badań w zakresie zarządzania organizacjami non profit. Książka przeznaczona jest zarówno dla założycieli, fundatorów i osób kierujących organizacjami trzeciego sektora, jak i dla pracowników naukowych oraz studentów nauk o zarządzaniu.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 168674 [Magazyn Wypożyczalni] (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again