152624
Book
In basket
Komunikacja korporacyjna a biznes : praktyczny poradnik / Leszek Kamiński. - Bydgoszcz ; Warszawa : Branta, 2007. - 120, [1] s. ; 21 cm.
Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj komunikacji, określany jako korporacyjna, operuje odmiennymi środkami przekazu i służy innym celom. Są nimi np. komunikaty i informacje prasowe, wydawnictwa, bezpośrednie wypowiedzi przedstawicieli firmy. Służą one budowie (także: utrzymaniu, poprawie) relacji firmy z jej szeroko rozumianym otoczeniem, kreują jej wizerunek i przekazują treści, jakie firma chce przekazać. (...) Częstym błędem jest utożsamianie informacji i jej dystrybuowania z komunikacją. Wysłanie informacji do jakiegoś adresata to zaledwie wstęp i krok stosunkowo prosty. Komunikacja ma miejsce dopiero wtedy, gdy informacja do kogoś dotrze i wywoła jakąś reakcję. Z natury rzeczy komunikacja - i międzyludzka, i biznesowa - jest procesem dwustronnym. Powinniśmy zawsze analizować reakcję odbiorcy na nasz komunikat, sprawdzać, czy został on nie tylko odebrany, ale także zrozumiany i przyswojony
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again