152624
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić skuteczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w rozwiniętej gospodarce rynkowej, nie akcentującego wyraźnie swoich działań za pomocą wizualnych atrybutów, komunikatywnych przekazów i nie posiadającego wykształconego kanonu zachowań pracowników. Stąd inicjatywa kompleksowego opracowania zagadnienia. Pozycja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych w firmach za kształtowanie ich wizerunku (menedżerowie, specjaliści działów marketingu i promocji, public relations), a także kadry zarządzającej przedsiębiorstwami. Innym, nie mniej ważnym odbiorcą będą studenci kierunków zarządzania, szkół MBA, uczestnicy kursów, szkoleń.
Status dostępności:
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej