152628
Book
In basket
ôPrzedsiębiorstwo rodzinne, a nie spółka akcyjna É wbrew wielu panującym stereotypom myślenia o gospodarce rynkowej É jest najbardziej naturalną formą przedsiębiorczości w ogóle. Wprawdzie procesy koncentracji produkcji i umiędzynarodawiania działalności gospodarczej firm wymuszają częstokroć, dla pozyskania niezbędnego dla wzrostu kapitału, przekształcenia pierwotnego biznesu rodzinnego w spółkę akcyjną, to jednak nie należy zapominać, iż nadal wiele przodujących swoich sektorach liderów światowego przemysłu to firmy rodzinne, a w każdym razie o wyraźnym rodowodzie rodzinnym; wystarczy wspomnieć takie potęgi jak: Microsoft, Toyota, BMW, Fiat czy Dell. Zatem badania i będące ich wynikiem publikacje dotyczące firm rodzinnych nie powinny, jak to się niestety dzieje, stanowić marginesu, ale ważny nurt opracowań dotyczących przedsiębiorczości, strategii przedsiębiorstw czy też analiz mikroekonomicznych. Książka autorstwa J. Jeżaka, A. Winnickiej-Popczyk i W. Popczyka stanowi więc swoistą odpowiedź na obiektywną potrzebę pojawiania się tego typu opracowań(...)ö.
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again