152628
Książka
W koszyku
ôPrzedsiębiorstwo rodzinne, a nie spółka akcyjna É wbrew wielu panującym stereotypom myślenia o gospodarce rynkowej É jest najbardziej naturalną formą przedsiębiorczości w ogóle. Wprawdzie procesy koncentracji produkcji i umiędzynarodawiania działalności gospodarczej firm wymuszają częstokroć, dla pozyskania niezbędnego dla wzrostu kapitału, przekształcenia pierwotnego biznesu rodzinnego w spółkę akcyjną, to jednak nie należy zapominać, iż nadal wiele przodujących swoich sektorach liderów światowego przemysłu to firmy rodzinne, a w każdym razie o wyraźnym rodowodzie rodzinnym; wystarczy wspomnieć takie potęgi jak: Microsoft, Toyota, BMW, Fiat czy Dell. Zatem badania i będące ich wynikiem publikacje dotyczące firm rodzinnych nie powinny, jak to się niestety dzieje, stanowić marginesu, ale ważny nurt opracowań dotyczących przedsiębiorczości, strategii przedsiębiorstw czy też analiz mikroekonomicznych. Książka autorstwa J. Jeżaka, A. Winnickiej-Popczyk i W. Popczyka stanowi więc swoistą odpowiedź na obiektywną potrzebę pojawiania się tego typu opracowań(...)ö.
Status dostępności:
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 P (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej