152576
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 174, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Książka Badania marketingowe w praktyce pomoże Czytelnikowi: * określić, zdefiniować i sprecyzować problem decyzyjny, * ocenić własne potrzeby informacyjne w zakresie marketingu, * przekształcić problem decyzyjny w problem badawczy, * sformułować cele i zakres badań marketingowych, * wybrać odpowiednie źródła informacji, sposoby pomiaru oraz metody i techniki badawcze, * podjąć decyzję o wyborze i współpracy z agencją badań marketingowych, * przeanalizować, zinterpretować i zaprezentować wyniki badań.
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again