152571
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 174, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Książka Badania marketingowe w praktyce pomoże Czytelnikowi: * określić, zdefiniować i sprecyzować problem decyzyjny, * ocenić własne potrzeby informacyjne w zakresie marketingu, * przekształcić problem decyzyjny w problem badawczy, * sformułować cele i zakres badań marketingowych, * wybrać odpowiednie źródła informacji, sposoby pomiaru oraz metody i techniki badawcze, * podjąć decyzję o wyborze i współpracy z agencją badań marketingowych, * przeanalizować, zinterpretować i zaprezentować wyniki badań.
Status dostępności:
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej