152708
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Outsourcing jest metodą doskonalenia sposobu przeprowadzania tych procesów, które nie są dla organizacji bezpośrednim źródłem przychodu, poprzez zlecenie ich specjalistycznej firmie zewnętrznej. Często dotyczy to właśnie zadań z zakresu funkcji personalnej, takich jak opisane w książce: rekrutacja i selekcja, leasing pracowniczy, przemieszczenia pracowników wewnątrz firmy, szkolenia, planowanie następstw oraz obsługa wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, programów pomocy pracownikom i osób oddelegowanych do pracy za granicą. Książka zawiera opis podstawowych strategii outsourcingu, formularze, wzory dokumentów, narzędzia i przykłady ich zastosowania oraz wskazówki pomocne przy podejmowaniu decyzji dotyczących: - obszarów działań, które należy wydzielić ze struktury wewnętrznej organizacji, - wyboru firmy outsourcingowej, - konstruowania planu współpracy, - sposobu negocjowania kontraktu, - polityki przemieszczeń pracowników w związku z outsourcingiem, - sposobu przekazywania pracownikom informacji o procesie restrukturyzacji, - kontrolowania kosztów i jakości usług outsourcingowych, - przeprowadzania procesu realizacji planu outsourcingu, - zasad współpracy z firmą zewnętrzną zapewniających efektywną realizację zadań. Autorka przedstawia perspektywy rozwoju tej formy zarządzania przedsiębiorstwem, opisuje różne formy outsourcingu: całkowity, częściowy, w formie leasingu oraz podziału zadań. Podkreśla jego strategiczne znaczenie i opisuje możliwości, jakie otwiera przed organizacjami. Adresaci: pracownicy działów personalnych, kadra zarządzająca firm, kadra naukowa uczelni ekonomicznych.
Status dostępności:
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej