152692
Książka
W koszyku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: # genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, # proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, # różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, # kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, # znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, # rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, # instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.
Status dostępności:
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliograf. s. 225-233. -Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej