152611
Książka
W koszyku
Celem książki jest zapoznanie menedżerów, studentów, ankieterów i kierowników projektów badań bezpośrednich z: * podstawową wiedzą o wybranych metodach i technikach badań bezpośrednich, * przykładami zastosowań wybranych metod i technik badań bezpośrednich, * procedurami badań przedstawionymi na konkretnych przykładach (m. in. metodami doboru próby, organizacji badań, także prowadzonych w terenie), * zakresem zastosowania, zaletami i wadami poszczególnych metod i technik badawczych, * możliwym zakresem analiz, interpretacji i prezentacji badań. Autorzy pracy pokazują, jak przeprowadzić prawidłowo z metodologicznego punktu widzenia badanie bezpośrednie oraz jak je właściwie zinterpretować w aspekcie merytorycznym, a następnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji. Książkę kierujemy do szerokiego grona odbiorców - głównie do studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz do pracowników naukowych. Powinna ona zainteresować także menedżerów, praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, jak również osoby przygotowujące kampanie reklamowe.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej