152565
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z książki nauczysz się, jak:- wprowadzać i formatować dane oraz pisać formuły,- tworzyć szablony zwiększające efektywność pracy,- organizować swoją pracę za pomocą programu Microsoft Outlook,- konsolidować w jednym arkuszu dane pochodzące z wielu arkuszy,- wyszukiwać i porządkować dane za pomocą filtrowania, sortowania i sum pośrednich,- podsumowywać i analizować dane za pomocą tabel przestawnych,- tworzyć, uatrakcyjniać i modyfikować wykresy i raporty,- drukować raporty,- korzystać z poleceń Szukaj wyniku, aby znaleźć optymalne rozwiązanie i Menadżer scenariuszy, aby porównywać warianty rozwiązań,- współpracować z innymi użytkownikami programu dzięki udostępnionym skoroszytom.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej