152517
No cover
Book
In basket
Z książki nauczysz się, jak:- wprowadzać i formatować dane oraz pisać formuły,- tworzyć szablony zwiększające efektywność pracy,- organizować swoją pracę za pomocą programu Microsoft Outlook,- konsolidować w jednym arkuszu dane pochodzące z wielu arkuszy,- wyszukiwać i porządkować dane za pomocą filtrowania, sortowania i sum pośrednich,- podsumowywać i analizować dane za pomocą tabel przestawnych,- tworzyć, uatrakcyjniać i modyfikować wykresy i raporty,- drukować raporty,- korzystać z poleceń Szukaj wyniku, aby znaleźć optymalne rozwiązanie i Menadżer scenariuszy, aby porównywać warianty rozwiązań,- współpracować z innymi użytkownikami programu dzięki udostępnionym skoroszytom.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently unavailable
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again