152517
Book
In basket
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom mediaÉodbiorcy. Autorzy proponują wiele różnorodnych narzędzi służących do analizy tekstu, które studenci mogą wykorzystać do odczytywania różnych treści medialnych. Omawiają pracę instytucji tworzących teksty dla mediów oraz przedstawiają podejście krytyczne, pozwalające lepiej zrozumieć przemysł medialny. Prezentują także niektóre spośród najważniejszych debat dotyczących instytucji medialnych. W części poświęconej odbiorcom książka przybliża wiele rozmaitych koncepcji audytorów medialnych oraz dyskusji na temat mediów i ich konsumpcji. Każdy rozdział kończą wskazówki i zadania, które mają zachęcić studentów do stosowania zaprezentowanego w podręczniku krytycznego podejścia do tematu, a dzięki temu do rozwijania zdobytej wiedzy. Ostatnia część przedstawia zbiór technik i analiz przypadków związanych z rozmaitymi metodami badawczymi.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 07 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 07 P (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliograf. s. 253-261. -Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again