152272
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego. Na kompleksową analizę składają się następujące zagadnienia: 1. Udział handlu detalicznego w procesie tworzenia wartości na tle genezy handlu, znaczenie współcześnie tworzonych form i metod sprzedaży detalicznej 2. Kształtowanie produktu przedsiębiorstwa handlu detalicznego oraz tworzenie kombinacji innowacyjnych 3. Systemy komunikowania się z nabywcami i społeczna odpowiedzialność handlu detalicznego 4. Merchandising w ujęciu funkcjonalnym i organizacyjnym É rozpoznanie psychologicznych aspektów zachowań nabywcy, sposoby dostarczania informacji i motywowania do dokonania zakupu 5. Organizacja i przebieg procesu zaopatrzeniowego, relacje z producentami i dostawcami 6. Systemy logistyczne zapewniające sprawność i niezawodność tworzonych łańcuchów dostaw 7. Wykorzystanie komputerowych systemów informacyjno-decyzyjnych i ich rola w zarządzaniu sprzedażą detaliczną, zastosowanie baz danych 8. Czynniki efektywności handlu detalicznego É polityka cenowa, gospodarowanie zasobami, wskaźniki finansowe. Omówienie każdego z wymienionych obszarów uzupełniono dodatkiem tematycznym zawierającym odniesienie do rzeczywistych zjawisk obserwowanych w polskiej i światowej gospodarce.
Status dostępności:
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliograf. s. 249-254. -Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej