152247
Book
In basket
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Warszawa : Branta, 2006. - 382 s. : il. ; 24 cm.
Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych) promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych - omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338/339 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 P (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliograf. s. 379-382.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again