152810
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wśród wielu zadań stawianych przez otoczenie międzynarodowe i jednolity rynek Unii Europejskiej za najistotniejsze uznaje się podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jak wykazuje bogate doświadczenie przedsiębiorstw japońskich, amerykańskich i zachodnioeuropejskich, jest to możliwe przez wprowadzenie strategii kompleksowego zarządzania przez jakość (total quality management). Na treść książki składają się dwa zasadnicze tematy: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość (quality management). 2. Narzędzia i metody TQM (quality science). Swego rodzaju podsumowaniem rozważań zawartych w książce jest prezentacja trzech studiów przypadku wdrażania TQM oraz wyników badań przekrojowych przeprowadzonych w grupie polskich przedsiębiorstw. Jest intencją autorów, aby poza odbiorcą akademickim książka zainteresowała kadrę menedżerską i przez swą wieloaspektowość oraz interdyscyplinarność wspomagała rzeczywiste procesy tworzenia i wdrażania systemów TOM w polskich firmach.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliograf. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej