152640
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2128)
Przedstawiono: miejsce prawdy, dobra i piękna w wychowaniu i w kulturze, psychologiczne podstawy wartościowania, koncepcję kształcenia aksjologicznego i doświadczenia kształcenia aksjologicznego, teorie wartości (R. Ingardena, M. Schelera, D. von Hildebranda, K. Dąbrowskiego, V. E. Frankla, A. Gałdowej) z wypływającymi z nich wnioskami dot. wychowania, personalistyczne koncepcje wychowania, personalistyczną koncepcję wartości, wychowanie w świetle K. Wojtyły koncepcji człowieka jako osoby, proponowaną koncepcję wychowania człowieka jako osoby, wyniki badań przeprowadzonych w 1988 r. dot. stosunku nauczycieli i studentów (przyszłych nauczycieli) do wartości i do wychowania do wartości, potencjalne trudności w upowszechnieniu się proponowanej koncepcji i kierunki ich przezwyciężania.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.s.250-263
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again