152576
Książka
W koszyku
Współczesne przemiany szkoły w Polsce wymagaja od nauczycieli aktywnosci i modernizacji pracy dydaktycznej oraz wychowawczej. Dydaktyka jako teoria nauczania i uczenia się służy pracy nauczyciela i kierowanych przez niego uczniów. Teoria kształcenia, jaką jest dydaktyka, staje sie podstawową nauką w służbie nauczyciela i jego pracy. Dlatego każda próba przedstawienia dydaktyki jako propozycji teoretycznej z wskazaniami dla praktyki nauczycielskiej staje się szczególnie pożądana w okresie przebudowy i doskonalenia systemu kształcenia, który zmienia się zgodnie z zasadami demokracji, przedmiotowości i wartościowych tradycji polskiej szkoły oraz doświadczeń dobrych nauczycieli. Autor niniejszej publikacji nie tylko zbiera wiedzę o dydaktyce jako teorii kształcenia, ale także dysponuje doświadczeniem nauczycielskim, długoletnim i zróżnicowanym, co do przedmiotów i typu szkoły, w jakiej pracował. Autor przedstawia swoje doświadczenia i przemyślenia dydaktyczne, które przydadzą się innym w ich praktyce nauczycielskiej. Mogą to być nie tylko studenci pedagogiki i kierunków nauczycielskich, ale także czynni nauczyciele, którzy chcieliby skonfrontować własne przemyślenia i doświadczenia z ujęciem innego nauczyciela, który latami dochodził do swych kompetencji jako nauczyciel praktyk oraz autor prac podsumowujących i propagujących korzystne ujęcie propozycji dydaktycznych.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 371 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 317-322.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej